שלום רב, בבניין שלי גדל עץ כבר כמה שנים בתוך הקיר ועל הגג בין שני הבניינים הצמודים. השורשים כבר בתוך הקורות של הבניין ולכן אי אפשר סתם להרוג את העץ. מה ניתן לעשות בנושא? למי ניתן לפנות?
תודה!
25-06-2013 01:39:00
דורון טרייביש
עץ בתוך הבניין
ראשית צריך לברר איזה עץ זה ומהיכן הוא היגיע לשם ואז יש לפנות למחלקת גנים ונופים ברשות המקומית ולבדוק אם ניתן לעקור את העץ או להעביר אותו למקום אחר או שיש להשמידו בגלל סכנה למבנים שסביבו
