בהצעה שקיבלתי נאמר לי ע"י הפקיד כי במסלול עם ריבית משתנה ה"עוגן" הוא עלות הגיוס הממוצעת של הבנקים ע"פ בנק ישראל, ושניתן לראות את הנתון הנ"ל באתר בנק ישראל.
האם זה נשמע הגיוני?
בכל אופן אני לא מוצא את הנתון באתר הנ"ל.
מה דעתכם?
האם זה נשמע הגיוני?
בכל אופן אני לא מוצא את הנתון באתר הנ"ל.
מה דעתכם?
19-04-2006 00:39:00
רמי טוטאי
בבקשה
