שלום
קניתי בית קרקע של 4 חדרים אני מתכוונת לבנות חדר נוסף.
לפי בדיקתי בעיריה קיים היתר בניה עקרוני ל-25 מטר נוספים ושולמו ההיטלים עבורם לעיריה.
האם לצורך בנית החדר שהיא מאוד ברורה בתוכנית המקורית, יש לה את הפינות בנויות כבר, צריך רק לסגור קירות בין 4 הפינות (עמודים בנויים כבר) ובניית תקרה, האם אני צריכה תוכנית מהנדס חדשה וגם מודד מחדש? ומה העלויות שכרוכות בכך? האם יש דרך להוזיל את עלויות המהדס בגלל שיש היתר בניה?
קניתי בית קרקע של 4 חדרים אני מתכוונת לבנות חדר נוסף.
לפי בדיקתי בעיריה קיים היתר בניה עקרוני ל-25 מטר נוספים ושולמו ההיטלים עבורם לעיריה.
האם לצורך בנית החדר שהיא מאוד ברורה בתוכנית המקורית, יש לה את הפינות בנויות כבר, צריך רק לסגור קירות בין 4 הפינות (עמודים בנויים כבר) ובניית תקרה, האם אני צריכה תוכנית מהנדס חדשה וגם מודד מחדש? ומה העלויות שכרוכות בכך? האם יש דרך להוזיל את עלויות המהדס בגלל שיש היתר בניה?
30-10-2011 01:33:00
ישראל שטיין
עלויות
שלום רב לך,
את הבקשה להיתר יש להגיש לועדה המקומית באמצעות אדריכל.
לצורך אישור הבקשה יש לקיים הליך של אישור בקשה להיתר על כל המשתמע מכך.
יש להניח ששכר הטרחה יתבסס על היקף העבודה הצפוי. בייחס להיטלים, יש להניח ששולם היטל השבחה, אבל ספק אם שולמו האגרות וההיטלים אשר משולמים עם מתן ההיתר.
את הבקשה להיתר יש להגיש לועדה המקומית באמצעות אדריכל.
לצורך אישור הבקשה יש לקיים הליך של אישור בקשה להיתר על כל המשתמע מכך.
יש להניח ששכר הטרחה יתבסס על היקף העבודה הצפוי. בייחס להיטלים, יש להניח ששולם היטל השבחה, אבל ספק אם שולמו האגרות וההיטלים אשר משולמים עם מתן ההיתר.
בברכה
ישראל שטיין
