לרמי שלום בעלי ואני קנינו דירה בשדרות לפני 5 שנים לקחנו לצורך הענין מענקים עכשיו לאור המצב וגם לאחר שלאומי למשכנתאות מסר אינפורמציה שהגרירה לתיק תהיה באותם תנאים כמו בשדרות מכרנו דירתנו וקנינו דיר באשקלון ואז יועצת המשכנתאות אמרה לנו שחלה טעות בבנק בקוד שנתנה פקידה מחליפה אך למעשה הגרירה תתאפשר רק לאחר שנוסיף את המענקים שהופכים להלוואות צמודות מדד ובריבית שוק תוך הוספת עוד 700 שח ל1508 ששילמנו עד כה דהיינו 2186 שח ואם נירצה יוכלו להקטין אותה אם נבצע מיחזור ל20 שנה ואז ההחזר החודשי יהיה רק 1927 בעלי לא מוכן לשמוע אומר שאינו רוצה לשלם עוד 5 שנים משכנתא הבעיה שזה מחצית המשכורת שלו אני לא התחלתי עדין לעבוד ויש לנו ילד קטן אשמח ליעוצך על סמך נתונים אלה איך למזער עד כמה שניתן את הנזק שנגרם לנו ולמי לפנות בתודה
13-11-2005 23:34:00
רמי טוטאי
תגובה
ניתן לפנות לוועדה עליונה אשר במשרד השיכון והכל נעשה דרך הבנק .
העניין הוא שחתמתם כבר על חוזה רכישה ומין הסתם אתם מחוייבים להעביר כספים ולגרור את המשכנתא שלכם .
לכן ,המלצתי בשלב זה לבצע את הליך הגרירה ולטפל בו זמנית גם בעירעור .
העניין הוא שחתמתם כבר על חוזה רכישה ומין הסתם אתם מחוייבים להעביר כספים ולגרור את המשכנתא שלכם .
לכן ,המלצתי בשלב זה לבצע את הליך הגרירה ולטפל בו זמנית גם בעירעור .
14-11-2005 09:42:00
יעל אמיר
רציתי להבין אם הבנתי נכון
לפנות דרך יועצת ההמשכנתאות לבקשת הערער בבנק?
או לפנות באופן פרטי הפחד שלי שלא יאשרו גרירה לכן רציתי לפנות לאחר אישור הגרירה אנא אשמח אם תיתן לי תגובתך המהירה בתודה
14-11-2005 21:08:00
רמי טוטאי
תגובה
יש לעשות זאת ביחד ללא חשש .
העניין הוא שלאחר הגרירה אין עם מי לדבר או לחלופין יהיה קושי רב יותר לתת החלטה שתהיה לטובתכם .
השאלה הנשאלת מדוע לא הוגשה בקשה עם הגרירה או לפניה למשרד השיכון ,זו השאלה שתתקלו בה כל הזמן אם תבצעו זאת לאחר הגרירה .
לכן חשוב מאד שזה יתבצע מיידי .
בהצלחה.
העניין הוא שלאחר הגרירה אין עם מי לדבר או לחלופין יהיה קושי רב יותר לתת החלטה שתהיה לטובתכם .
השאלה הנשאלת מדוע לא הוגשה בקשה עם הגרירה או לפניה למשרד השיכון ,זו השאלה שתתקלו בה כל הזמן אם תבצעו זאת לאחר הגרירה .
לכן חשוב מאד שזה יתבצע מיידי .
בהצלחה.
15-11-2005 11:14:00
יעל אמיר
כיוון שאני תקועה עם 2 הסכמים ביד ופוחדת שהבנק י
יעשה בעיות עם הגרירה ואז אתבע על הפרת חוזים מה גם שיועצת המשכנתאות לא רוצה להביא לי טפסי ערער לכן המלצתך למי לפנות שם בבנק האם למנהל הבנק שלה ? או ישירות למשרד הבינויי והשיכון ? אנא המלצתך בנוסף אשמח אם תומר לי מה בערער יוכלו לעשות למעני במצב זה? אודה על תשובתך המהירה
16-11-2005 02:39:00
רמי טוטאי
תשובה
לצערי ,אין לי תשובה מה הוועדה תחליט .
הפניה לדעתי צריכה להיות לסניף הראשי של אותו הבנק עם איזכור היועצת בסניף לעובדה שזה מה שאתם הולכים לעשות .
בהצלחה.
הפניה לדעתי צריכה להיות לסניף הראשי של אותו הבנק עם איזכור היועצת בסניף לעובדה שזה מה שאתם הולכים לעשות .
בהצלחה.
