בשעה טובה התעוררו הדיירים ורוצים להטייב עם עצמם
אבקש את עזרתכם בנושא מה עושים עכשיו?.
יש ברשותנו את שמות הדיירים ובעלי הבתים כמו כן את נכונות מרביתם לשלם עבור טיפול דחוף בגינה וחדרי המדרגות לאחר תקופה של 5 חודשים ללא טיפול.כמובן שיקבלו קבלות על התשלום .מה לגבי גינון?מנקה?מה המחירים הממוצעים בשוק?יש שלוש כניסות
האם לשלם על המנקה ביטוח לאומי?אשמח לתשובות מפורטות שתעזורנה לנו במתן שירות הולם ושקיפות דבר שלא היה קיים
אבקש את עזרתכם בנושא מה עושים עכשיו?.
יש ברשותנו את שמות הדיירים ובעלי הבתים כמו כן את נכונות מרביתם לשלם עבור טיפול דחוף בגינה וחדרי המדרגות לאחר תקופה של 5 חודשים ללא טיפול.כמובן שיקבלו קבלות על התשלום .מה לגבי גינון?מנקה?מה המחירים הממוצעים בשוק?יש שלוש כניסות
האם לשלם על המנקה ביטוח לאומי?אשמח לתשובות מפורטות שתעזורנה לנו במתן שירות הולם ושקיפות דבר שלא היה קיים
06-05-2006 21:10:00
צוות הפורום
הקמת נציגות לועד הבית
שאלתם שאלה רחבה ואנסה לתמצת את התשובה.
ראשית נציגות ועד הבית צריכה להבחר עפ"י רוב הקולות באסיפת דיירים חוקית, שכן זה הבסיס לתפקודה הנכון ולמעט "שיניים" שיש לתפקיד. אם זה אתם הנני מברך אתכם בתפקידכם החדש.
אינני מכיר בפירוט הרצוי את הרכב הבית על כל מערכותיו, אולם אתם צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הרכוש המשותף. ובכלל זה לדאוג לניקיון חדר המדרגות, חדר האשפה החצר והחניות בתדירות שתבחרו. טיפוח הגינה (נהוג ביקור גנן פעמיים בחודש), תשלום חשבונות החשמל המשותף, ביטוח למבנה צד ג´, ביטוח עובד/ת הניקיון בביטוח לאומי, תשלום שירות למעלית ואם תרצו הרחבה לביטוח החלפים, מהנדס בודק למעלית אחת לחצי שנה, תחזוקת מערכת חימום המים אם היא משותפת, וכל המערכות המשותפות: מחסומים, שערים, אינטרקום, עציצים ותמונות בלובי, צבע חדר המדרגות, איטום הגג ועוד ועוד, שוב אינני מכיר את אופי הבניין.
כאשר תחשבו את מכלול ההוצאות יש לחלק את הסכום (בחישוב שנתי) למספר הדירות שבבניין, להוסיף כ- 5-10 אחוז להוצאות בילתי צפויות, וזה הסכום שיש לגבות כ"מיסי ועד בית".
כמובן לנהל רישום מדוייק של כל מי ששילם או לא שילם וכן לשמור היטב ולהציג בעת הצורך את כל פירוט ההוצאות שהיו לבניין.
ראשית נציגות ועד הבית צריכה להבחר עפ"י רוב הקולות באסיפת דיירים חוקית, שכן זה הבסיס לתפקודה הנכון ולמעט "שיניים" שיש לתפקיד. אם זה אתם הנני מברך אתכם בתפקידכם החדש.
אינני מכיר בפירוט הרצוי את הרכב הבית על כל מערכותיו, אולם אתם צריכים לדאוג לתחזוקתו התקינה של הרכוש המשותף. ובכלל זה לדאוג לניקיון חדר המדרגות, חדר האשפה החצר והחניות בתדירות שתבחרו. טיפוח הגינה (נהוג ביקור גנן פעמיים בחודש), תשלום חשבונות החשמל המשותף, ביטוח למבנה צד ג´, ביטוח עובד/ת הניקיון בביטוח לאומי, תשלום שירות למעלית ואם תרצו הרחבה לביטוח החלפים, מהנדס בודק למעלית אחת לחצי שנה, תחזוקת מערכת חימום המים אם היא משותפת, וכל המערכות המשותפות: מחסומים, שערים, אינטרקום, עציצים ותמונות בלובי, צבע חדר המדרגות, איטום הגג ועוד ועוד, שוב אינני מכיר את אופי הבניין.
כאשר תחשבו את מכלול ההוצאות יש לחלק את הסכום (בחישוב שנתי) למספר הדירות שבבניין, להוסיף כ- 5-10 אחוז להוצאות בילתי צפויות, וזה הסכום שיש לגבות כ"מיסי ועד בית".
כמובן לנהל רישום מדוייק של כל מי ששילם או לא שילם וכן לשמור היטב ולהציג בעת הצורך את כל פירוט ההוצאות שהיו לבניין.
08-05-2006 14:10:00
גיל בן ארי
אני מסכים לכל מילה של צוות הפורום,ממליץ
מנסיוני להוסיף לבלתי צפוי יותר מ 10 אחוז כדי שיהיה לכם רזרבות בחשבון.
17-05-2006 17:35:00
פרידמן פרידמן
פרידמן אחזקות
אנו מסכימים לכל מילה כמו כן בגלל שהבניין לא קיבל טיפול
ב 4 חודשים האחרונים יש לגבות סכום חד פעמי בכדי להחזיר את כל מערכות הבניין למצב תקין
ב 4 חודשים האחרונים יש לגבות סכום חד פעמי בכדי להחזיר את כל מערכות הבניין למצב תקין