סגרתי מרפסת חיצונית והקמתי בפנים קירות גבס ותקרת גבס. במקום שקיר הגבס משיק לקיר הבניין (שעכשיו הפך פנימי), מילאתי את המרווח שבין קצה הלוח לאבנים בטיח ממלט וחול.
אבל השיטה לא עובדת במרווח שבין לוח התקרה לאותו קיר אבנים, כי הטיח מייד נופל למטה.
איך בכל זאת למלא את המרווח?
(המרווח בין הלוח לאבנים עם השקעים והבליטות נע בין 0.5-5 ס"מ.)
אבל השיטה לא עובדת במרווח שבין לוח התקרה לאותו קיר אבנים, כי הטיח מייד נופל למטה.
איך בכל זאת למלא את המרווח?
(המרווח בין הלוח לאבנים עם השקעים והבליטות נע בין 0.5-5 ס"מ.)
