בבניין מגורים משותף כאשר ישנה סתימה בניקוז של מרפסת שמש של אחת הדירות כאשר צינור הניקוז הוא לאורך כל הבניין האחריות נופלת על הועד או על הדייר לפתוח את הסתימה?
17-01-2006 07:38:00
דניאל סופר
תשובה לספיר – סתימה ניקוז מרפסת שמש
ספיר שלום,
שאלה טובה.
תלוי היכן הסתימה ומה הגורם, סביר להניח כי הסתימה במרפסת שלך בקצה העליון עקב חדירת חפץ או הצטברות של לכלכוך כלשהו. יכולה להיווצר טענה נגדית על הזנחה ועל כך שהיה עליך להגן על הנקז באמצעות רשת מיגון.
ברר היכן בעיקר הסתימה והאם היא רק אצלך ויידע אותי בהמשך לכך.
בברכה
ס.דניאל – מומחה ויועץ איטום, בידוד תרמי ואקוסטי ומערכות גמר בבנייה.
