שלום.
מהו הפורם הנדרש לאישור שידרוג לובי כולל החלפת דלת כניסה לדלת זזה.
במידה ויש משפחה דתית אחת האם ניתן לכפות עליהם להכנס בשבת דרך דלת צדדית. לא בחזית הבניין. וללא גישה למעלית. (משפחה עם 2תינוקות )
האם ניתן להשתמש בכספים עודפים בחשבון הבנק למטרות של שהוזכרו
להדגיש הלובי הנוכחי במצב טוב מאוד .. חלקמהדיירים שידרוג ועל חשבון כספים שבבנק
תודה
מהו הפורם הנדרש לאישור שידרוג לובי כולל החלפת דלת כניסה לדלת זזה.
במידה ויש משפחה דתית אחת האם ניתן לכפות עליהם להכנס בשבת דרך דלת צדדית. לא בחזית הבניין. וללא גישה למעלית. (משפחה עם 2תינוקות )
האם ניתן להשתמש בכספים עודפים בחשבון הבנק למטרות של שהוזכרו
להדגיש הלובי הנוכחי במצב טוב מאוד .. חלקמהדיירים שידרוג ועל חשבון כספים שבבנק
תודה
