לפני מספר שנים ביצענו (לאחר התראות ושיחות רבות עם ועד הבית) איטום של סדקים בקיר החיצוני שלנו שיצר רטיבות רבה בחדר השינה. הטיפול עלה 7000 שח וביקשנו בחזרה את הכסף מועד הבית מכיוון שזהו קיר חיצוני והועד צריך לטפל בזה. הועד (לאחר ישיבת דיירים) טען שעשינו זאת ללא אישורו ולכן, כהצעת פשרה, שלח את איש התיקונים של הבניין לבצע הערכת מחיר לעבודה ולהחזיר לנו את המחיר שהוא היה דורש מאיתנו. האיש טען כי זוהי עבודה של 2500 שח (כמובן שהוא לא התייחס לחומר האיכותי ששמו לנו או שעשו את העבודה עם חבלי סנפלינג). אנחנו היינו מוכנים להתפשר על זה אבל הועד לא חזר אלינו לגבי זה לאחר ביקור המומחה עד עכשיו. פתאום, כשהוא דורש את התשלומים השנתיים, הועד טוען שהציעו לנו 1000 שח בעבר כהחזר אבל אנחנו סירבנו ובכלל חזר בו מהסיכום שהושג בישיבת הדיירים על החזר בגובה הסכו שקבע איש התחזוקה.
השאלה שלי היא: האם יש לנו קייס? הוא כדאי לפנות לעורך דין? האם כדאי לנו לא לשם מיסי ועד?
השאלה שלי היא: האם יש לנו קייס? הוא כדאי לפנות לעורך דין? האם כדאי לנו לא לשם מיסי ועד?
06-01-2014 14:47:00
נחמיה פלוטקין
לא לשלם וועד זו עבירה על החוק
לכן, זה לא הכיוון.
נראה שיש לכם קייס אבל להערכתי זה מצריך בדיקה פרטנית של השתלשלות הדברים כולל מסמכים אם יש.
בינתיים חפש בפורום את צמד המילים "ברטה רוס".
