אנחנו 16 דיירים אם 15 חתמו אני לא יודעת בוודאות אבל אם חתמו ואני היחידה ,שלא חתמתי על סיפוח מחסן משותף כחדר לדירה של דייר .
מה סיכויי להלחם במצב. בפקוח אמרו קיבל היתר איך אם לא קיבל את חתימתי .
אודה לדעתו של יו"ד עופר שחל
24-10-2013 22:17:00
סוניה סולמני
למה לא עונים לי
24-10-2013 22:17:00
סוניה סולמני
למה לא עונים לי
24-10-2013 22:20:00
נחמיה פלוטקין
אולי כי
עברו בסה"כ 3 שעות מאז שהעלית את השאלה בפורום ומי שיכול לענות לך עדיין לא הגיע מהעבודה……
מעט סבלנות לא תזיק.
זה פורום חופשי לא עבודה בתשלום שמישהו חייב לך משהו.
