במשכנתא של 180K אני ל- 10 שנים ולאחר שנתיים אני רוצה להחזיר 70K תוך הקטנת ההפסד הכלכלי , האם בכך שאבקש מהבנק את הקטנת הסכום החודשי תוך שמירת משך התקופה אחסוך בכך . אודה על תשובה ישירה לשאלה.
08-11-2005 22:16:00
רמי טוטאי
תגובה
כמובן שמבחינה כלכלית יש רווח ממהלך כזה ,אך האידאל הוא בקיצור תקופת ההלוואה עקב תשלום על חשבון .
בהצלחה.
בהצלחה.
08-11-2005 23:50:00
דר ולד
מצטער לא הובהרתי
אבהיר קיימות שני חלופות קיצור תקופה או הקטנת תשלום חודשי . האם בחישוב ההפסד הכלכלי יש הבדל בהתחשבנות ובאיזה חלופה ההפסד הכלכלי קטן יותר
09-11-2005 19:37:00
רמי טוטאי
תגובה
ההפסד הכלכלי קטן יותר עם קיצור תקופה .
בהצלחה.
בהצלחה.
