שלום רב
אני הבעלים של דירה בקומה השלישית והאחרונה בבניין במרכז תל-אביב. הדירה היתה מושכרת במשך קרוב לשלוש שנים ולא מזמן התפנתה. כשבחנתי את הדירה עם הפינוי, הבחנתי כי בתקרה ובקיר החיצוני קיימת רטיבות רצינית. מדובר במקום יחסית נסתר מהעין ולא יכולתי להבין בכך בעת הביקורות שביצעתי בדירה. השטח הנגוע לא גדול אולם הרטיבות מחייבת סיוד מחדש.
הגג בבניין הוא משותף והועד בית לקח על עצמו את הטיפול בבעיית הנזילה. שאלתי היא על מי האחריות לטיפול בנזקים שנגרמו אצלי בדירה והאם על הוועד מוטלת האחריות לממן את הסיוד.
תודה מראש על התשובה
שחר
26-02-2014 21:20:00
נחמיה פלוטקין
האחריות היא על הוועד
שכן מקור הליקוי הוא בשטח המשותף.
