טלפון מנומס מפקידת השירות שלהם, קביעת מועד ביקור טכנאי ל"בדיקה שגרתית" זה רק פעם בחמש שנים הסבירה הפקידה, ו"זה לא יכאב" אמרתי לעצמי בהומור…
אבל זה כואב ועוד איך, ויכאב עוד יותר בכיס, בהמשך… כי סופרגז באים אליי הביתה, בודקים, ובמקרה שמגלים דליפה שהיא ליקוי חמור היכול לגרום לאובדן חיי אדם, הם מנתקים את הגז מיידית והכל חוקי!
עד כאן הכל בסדר?
לא!!!
נכון שהסכנה קיימת. פיצוץ כתוצאה מדליפת גז הוא מסוכן. א-מה? מה עושה חב´ הגז הנכבדת? מנתקת ת´גז ותלכו לשבור ת´ראש. מציעה אלטרנטיבות? לאאא מה פתאום… פתרון חלופי? חס וחסה… מנתקת ת´גז, ובכך מכסה את עצמה ואת ישבנה הענוג, והלקוחות יכולים ללכת לעזאזל מצידה…
ואם אין לי כסף לרכוש כיריים חדשים ביום שבו מגיע אליי הטכנאי, כי זה לא בדיוק הוצאה מתוכננת לחודש זה ואני חיה לפי תקצוב קפדני ביותר שלא משאיר לי רזרבות לבלתי צפוי?
אז אני אשאר בלי גז עכשיו?
למה שסופרגז בתור חברה שמתדרכת את טכנאיה לאמר ש"הכל לטובת הלקוח" (באמת נו…) בזמן שהכל כסת"ח שלהם, יפעלו באמת לטובת הלקוחות שלהם, ויציעו להם אלטרנטיבות במקום להשאיר לקוחות המומים שאיש לא הכין אותם מראש לכך שישארו בלי גז במעשה שהוא בריוני וחודר לרשות הפרט, כאילו הבית שלי והכסף שלי הוא רכוש שלהם?
כל מי שחווה את הטראומה המבישה הזו ומעוניין לצרף את חתימתו, שיפנה למייל שלי:
אבל זה כואב ועוד איך, ויכאב עוד יותר בכיס, בהמשך… כי סופרגז באים אליי הביתה, בודקים, ובמקרה שמגלים דליפה שהיא ליקוי חמור היכול לגרום לאובדן חיי אדם, הם מנתקים את הגז מיידית והכל חוקי!
עד כאן הכל בסדר?
לא!!!
נכון שהסכנה קיימת. פיצוץ כתוצאה מדליפת גז הוא מסוכן. א-מה? מה עושה חב´ הגז הנכבדת? מנתקת ת´גז ותלכו לשבור ת´ראש. מציעה אלטרנטיבות? לאאא מה פתאום… פתרון חלופי? חס וחסה… מנתקת ת´גז, ובכך מכסה את עצמה ואת ישבנה הענוג, והלקוחות יכולים ללכת לעזאזל מצידה…
ואם אין לי כסף לרכוש כיריים חדשים ביום שבו מגיע אליי הטכנאי, כי זה לא בדיוק הוצאה מתוכננת לחודש זה ואני חיה לפי תקצוב קפדני ביותר שלא משאיר לי רזרבות לבלתי צפוי?
אז אני אשאר בלי גז עכשיו?
למה שסופרגז בתור חברה שמתדרכת את טכנאיה לאמר ש"הכל לטובת הלקוח" (באמת נו…) בזמן שהכל כסת"ח שלהם, יפעלו באמת לטובת הלקוחות שלהם, ויציעו להם אלטרנטיבות במקום להשאיר לקוחות המומים שאיש לא הכין אותם מראש לכך שישארו בלי גז במעשה שהוא בריוני וחודר לרשות הפרט, כאילו הבית שלי והכסף שלי הוא רכוש שלהם?
כל מי שחווה את הטראומה המבישה הזו ומעוניין לצרף את חתימתו, שיפנה למייל שלי:
19-09-2005 20:00:00
אבי שאנוב
הנושא מוכר וכואב
זוהי השיטה שבה חברות הגז מנקים ושומרים על עצמם בלי להתחשב כלל בצרכן הנאמן שלהם
אמנם הם קבלו הוראה לא מלפני הרבה זמן לבדוק את תקינות מתקני הגז אצל הצרכנים אבל מי שנתן את ההוראה שכח מרוב טפשותו לחייב אותם גם לסדר מייד ובמחיר סביר ואפילו עם אפשרות לתשלומים את התקלה בכדי שהצרכן ימשיך מייד וללא עיכוב להשתמש בגז לחימום ובישול וכו´ ,
השיטה שלהם אנחנו את שלנו עשינו אתה הצרכן לך תשבור את הראש מאוד פוגעת מעליבה ויוצרת הלם אצל הצרכן הנבוך ,הניתוק המיידי הזה אינו הוגן יש להם טכנאים והם מקבלים מהצרכנים מאות מליונים בשנה רק מצריכת הגז אז מה אם לצרכן שלהם יתקנו לו את התקלה במקום ובכך לפתור אותו מריצות וחיפושים אחר טכנאי שיקח הרבה מאוד כסף על תקלה שעולה כמה שקלים
עניין זה יש להפנות לפי דעתי למועצה לצרכנות ואני בטוח שהם יבינו וייפנו אל הגורמים המתאימים התופעה הזו קוראת בכל הארץ והיא לא נעימה ולא הוגנת כלל חברות הגז יכולות לתקן את התקלה מייד וללא גרימת צער ואכזבה ללקוח שלהם
אמנם הם קבלו הוראה לא מלפני הרבה זמן לבדוק את תקינות מתקני הגז אצל הצרכנים אבל מי שנתן את ההוראה שכח מרוב טפשותו לחייב אותם גם לסדר מייד ובמחיר סביר ואפילו עם אפשרות לתשלומים את התקלה בכדי שהצרכן ימשיך מייד וללא עיכוב להשתמש בגז לחימום ובישול וכו´ ,
השיטה שלהם אנחנו את שלנו עשינו אתה הצרכן לך תשבור את הראש מאוד פוגעת מעליבה ויוצרת הלם אצל הצרכן הנבוך ,הניתוק המיידי הזה אינו הוגן יש להם טכנאים והם מקבלים מהצרכנים מאות מליונים בשנה רק מצריכת הגז אז מה אם לצרכן שלהם יתקנו לו את התקלה במקום ובכך לפתור אותו מריצות וחיפושים אחר טכנאי שיקח הרבה מאוד כסף על תקלה שעולה כמה שקלים
עניין זה יש להפנות לפי דעתי למועצה לצרכנות ואני בטוח שהם יבינו וייפנו אל הגורמים המתאימים התופעה הזו קוראת בכל הארץ והיא לא נעימה ולא הוגנת כלל חברות הגז יכולות לתקן את התקלה מייד וללא גרימת צער ואכזבה ללקוח שלהם
20-09-2005 03:32:00
משי מ
תודה על התגובה…
לפנות למועצה לצרכנות זה רעיון מעולה, אם רק יצטרפו אליי עוד אנשים וביחד נוכל להזיז משהו אולי…