רמי שלום
מצ"ב סוגי הלוואות שקיבלנו לאחר אישור עקרוני של הלוואה של 800000 ש"ח.
ההלואה מיועדת לבנייה עצמית כשהבית במצב של יסודות וגמר רצפה.
ההלואות הם:
200000 ש"ח 4.75% ל 20 שנה,
100000 ש"ח – זכאות 4 % 25 שנה,
100000 ש"ח – שפיצר יורו E+1.70 ל20 שנה,
200000 ש"ח – פריים בולט P-0.90 ל 10 שנים,
200000 ש"ח – משתנה כל שנתיים עוגן+0% ל32 שנים.
ס"הכ 4475 החזר חודשי.
האם הריביות המוצאות כאן הם נמוכות או שניתן להשיג נמוכות מהן ?
מה דעתך על פיזור סוגי ההלואות ?
תודה מראש לילך ושי
מצ"ב סוגי הלוואות שקיבלנו לאחר אישור עקרוני של הלוואה של 800000 ש"ח.
ההלואה מיועדת לבנייה עצמית כשהבית במצב של יסודות וגמר רצפה.
ההלואות הם:
200000 ש"ח 4.75% ל 20 שנה,
100000 ש"ח – זכאות 4 % 25 שנה,
100000 ש"ח – שפיצר יורו E+1.70 ל20 שנה,
200000 ש"ח – פריים בולט P-0.90 ל 10 שנים,
200000 ש"ח – משתנה כל שנתיים עוגן+0% ל32 שנים.
ס"הכ 4475 החזר חודשי.
האם הריביות המוצאות כאן הם נמוכות או שניתן להשיג נמוכות מהן ?
מה דעתך על פיזור סוגי ההלואות ?
תודה מראש לילך ושי
15-07-2006 03:13:00
שי חלפון
תוספת
סוג ההלוואה הראשון הוא ריבית קבועה.
אנו לקראת סגירה עם הבנק לגבי ההצאה הנ"ל.
שוב תודה
אנו לקראת סגירה עם הבנק לגבי ההצאה הנ"ל.
שוב תודה
15-07-2006 14:44:00
רמי טוטאי
תשובה
בלי לערוך לכם פרופיל פיננסי אני כבר רואה שהתשלום החודשי שלכם מהם גבוה ,אנני יודע מה הכנסותיכם אך על פניו נראה לי חלוקה קיצונית מדיי שיכולה להפריע לכם במהלך חייכם .
ראשית ,יש לקחת בחשבון שסכום זה ניתן בשלבים ע"פ התקדומת הבניה ולכן הריביות שהוצעו לכם לא יהיו כפי שהם .
שנית ,מדוע יורו ,פריים בולט ,משנה כל שנתיים ,קבועה ?
האם יש הסבר הגיוני לחלוקה זו או כפי שאני מעריך הבנק המליץ לכם ?
ככלל הריביות אטרקטביות ,אכן .
ראשית ,יש לקחת בחשבון שסכום זה ניתן בשלבים ע"פ התקדומת הבניה ולכן הריביות שהוצעו לכם לא יהיו כפי שהם .
שנית ,מדוע יורו ,פריים בולט ,משנה כל שנתיים ,קבועה ?
האם יש הסבר הגיוני לחלוקה זו או כפי שאני מעריך הבנק המליץ לכם ?
ככלל הריביות אטרקטביות ,אכן .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
15-07-2006 20:16:00
שי חלפון
הובטח לנו נוסחאות ריבית לטווח לא מוגדר
מכיוון שהבנייה בשלבים הומלץ לנו לקחת תחילה את הקבועה מכיוון שמובטח לנו ששאר נוסחאות הריבית ישמרו לנו להמשך.
ההסבר ההגיוני לחלוקה הוא פיזור סיכונים.
1. כיצד לדעתך מומלץ לחלק את הפריסה ?
2. ההצעה רלוונטית עד ל 24/7 להבנתי הריביות יעלו (בשל המלחמה) האם כדאי "לקפוץ על המציאה" או להמשיך לחקור ?
3. האם הריביות של העוגן במשתנה והיורו + 1.70 לא גבוהות מידי ?
שוב המון תודה
ההסבר ההגיוני לחלוקה הוא פיזור סיכונים.
1. כיצד לדעתך מומלץ לחלק את הפריסה ?
2. ההצעה רלוונטית עד ל 24/7 להבנתי הריביות יעלו (בשל המלחמה) האם כדאי "לקפוץ על המציאה" או להמשיך לחקור ?
3. האם הריביות של העוגן במשתנה והיורו + 1.70 לא גבוהות מידי ?
שוב המון תודה
16-07-2006 13:11:00
רמי טוטאי
תשובה
לא ניתן לדעת ללא פרופיל פיננסי ,במיוחד אצלכם (בניה עצמית ) .
אני לא יכול להגיד לך מה יקרה עם הריביות בעתיד אך הצפי הוא עלייה .
הריביות בעוגן והמרווח ,סבירות בהחלט .
אני לא יכול להגיד לך מה יקרה עם הריביות בעתיד אך הצפי הוא עלייה .
הריביות בעוגן והמרווח ,סבירות בהחלט .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
