קבלנו תשובה ,כי האחריות הינה על כל בעלי הדירות.
האם הכוונה הינה על כל דייר לדאוג בבעיות הללו לבד או שוועד הבית צריך לטפל בזה?
האם הכוונה הינה על כל דייר לדאוג בבעיות הללו לבד או שוועד הבית צריך לטפל בזה?
28-01-2014 22:03:00
נחמיה פלוטקין
ברור שדרך הנציגות של כל בעלי הדירות = הוועד
ואם לא תשרשר את הודעותיך להודעה ותגובה המקורית, לא אמשיך לענות, פשוט כי איני מסוגל לעבוד כך.
בהצלחה
