אני גא בבנין בן 12 קומות ודירתי בקומה 2.
ל3 דיירים מעלי מזגנים מוצלים וצינורות הניקוז של המזגנים קצרים מידי. במידה והחלון שלי פתוח מים חודרים דרך החלון ואני נאלץ לשבת בבית עם חלון סגור ומזגן דלוק דבר הגורם לי להוצאות מיותרות.
פניתי לדיירים אך הם טענו שבעבר משהו חתך להם את הצינורות ואין להם אלריות. הסיפור מצוץ מהאצבע כי בכדי לחתו את הצינורות חייבים סולמות מיוחדים.
שאלתי האם יש איזו תקנה בנידון והאם יש לי קייס לפנות למפקחת על בתים משותפים.
תודה מראש גבי אבן
ל3 דיירים מעלי מזגנים מוצלים וצינורות הניקוז של המזגנים קצרים מידי. במידה והחלון שלי פתוח מים חודרים דרך החלון ואני נאלץ לשבת בבית עם חלון סגור ומזגן דלוק דבר הגורם לי להוצאות מיותרות.
פניתי לדיירים אך הם טענו שבעבר משהו חתך להם את הצינורות ואין להם אלריות. הסיפור מצוץ מהאצבע כי בכדי לחתו את הצינורות חייבים סולמות מיוחדים.
שאלתי האם יש איזו תקנה בנידון והאם יש לי קייס לפנות למפקחת על בתים משותפים.
תודה מראש גבי אבן
17-06-2012 17:43:00
עפר שחל
ת
זו באמת בעיה שאני נתקל בה לא מעט, בלשון עדינה.
רק שחבל בענין כזה להגיע למפקחת, ממש חבל. זה מטרד שיש לו פתרון יחסית פשוט וקל, אולי תערב את הועד שיעזרו לך, אחרת זה הוצאות וטירחה לחינם.
זה מאותם מקרים שכאשר אדם מגיש תביעה פתאום הכל מסתדר, אז למה לא מראש לפתור זאת.
רק שחבל בענין כזה להגיע למפקחת, ממש חבל. זה מטרד שיש לו פתרון יחסית פשוט וקל, אולי תערב את הועד שיעזרו לך, אחרת זה הוצאות וטירחה לחינם.
זה מאותם מקרים שכאשר אדם מגיש תביעה פתאום הכל מסתדר, אז למה לא מראש לפתור זאת.
