שלום לכם אני אשתדל להיות ברור למרות שעדיין לא הבנתי בעצמי את התמונה הכוללת.
בניין בין 30 שנה 7 קומות.
בצידו הימיני שבו נמצאים המטבחים (אם מסתכלים על הביניין מבחוץ) סובלים הדיירים מנזילות(רטיבויות) מים.
בהתחלה חשבנו שמדובר בנזליה של אחד הדיירים אבל אז גילינו שתי הצדדים סובלים.
עכשיו נאמר לי שבין שתיי המטבחים עובר צינור ניקוז של הכיורים של המטבח וכנראה ששם יש פיצוץ.
אההה רגע עוד מידע!!
המעלית נמצאת גם בין הדירות.עכשיו בקשתי שיורידו את תא המעלית ללובי ויפתחו לי את הדלת לראות את הקירות של הפיר(שהוא ממוקם גם בין המטבחים) וגיליתי שיש נזילות בקיר שכיביכול זהו הקיר שמשמש גב לצינור הניקוז שציינתי קודם.עכשיו לשאלות.!!
1.האם ידוע לכם על צינור ניקוז שכזה שמשמש רק לניקוז של הכיור מטבח???
2.האם ניתן לשפץ נזילה שכזו??
אינסטלטור שהבאתי רוצה להעביר צינור פלסטיק בין המטבחים(חיצוני)ואז להתחיל להתחבר מכל דירה ודירה.הוא דורש 7 אלף שקל על הצינור החיצוני וחיבור כל דייר מהכיור עד לצינור החיצוני 1500 שקל מכל דייר.
לדעתכם זהו בטוח בפתרון והאם המחיר נראה לכם הגיוני???
להזכירכם מדובר על 14 דירות (14 דירות מתוך 28 בגלל שזהו צד ימין שסובל.ד"א כול הדיירים צרכים לשלם??)
אני מקווה שתהיה לכם הסבלנות לקרוא את הכל ולענות לי בהקדם.בתודה מראש מר ועד.
בניין בין 30 שנה 7 קומות.
בצידו הימיני שבו נמצאים המטבחים (אם מסתכלים על הביניין מבחוץ) סובלים הדיירים מנזילות(רטיבויות) מים.
בהתחלה חשבנו שמדובר בנזליה של אחד הדיירים אבל אז גילינו שתי הצדדים סובלים.
עכשיו נאמר לי שבין שתיי המטבחים עובר צינור ניקוז של הכיורים של המטבח וכנראה ששם יש פיצוץ.
אההה רגע עוד מידע!!
המעלית נמצאת גם בין הדירות.עכשיו בקשתי שיורידו את תא המעלית ללובי ויפתחו לי את הדלת לראות את הקירות של הפיר(שהוא ממוקם גם בין המטבחים) וגיליתי שיש נזילות בקיר שכיביכול זהו הקיר שמשמש גב לצינור הניקוז שציינתי קודם.עכשיו לשאלות.!!
1.האם ידוע לכם על צינור ניקוז שכזה שמשמש רק לניקוז של הכיור מטבח???
2.האם ניתן לשפץ נזילה שכזו??
אינסטלטור שהבאתי רוצה להעביר צינור פלסטיק בין המטבחים(חיצוני)ואז להתחיל להתחבר מכל דירה ודירה.הוא דורש 7 אלף שקל על הצינור החיצוני וחיבור כל דייר מהכיור עד לצינור החיצוני 1500 שקל מכל דייר.
לדעתכם זהו בטוח בפתרון והאם המחיר נראה לכם הגיוני???
להזכירכם מדובר על 14 דירות (14 דירות מתוך 28 בגלל שזהו צד ימין שסובל.ד"א כול הדיירים צרכים לשלם??)
אני מקווה שתהיה לכם הסבלנות לקרוא את הכל ולענות לי בהקדם.בתודה מראש מר ועד.
05-08-2010 10:00:00
דורון טרייביש
נזילה מצינור דלוחים של כיורי מטבח
ראשית אם זה פוגע הפיר המעלית הרי שזה פוגע ברכוש המשותף וכל הדיירים צריכים להשתתף בהוצאה של החלק הציהורי כלאמר בצינור החיצוני ויש לזכור כי בעתיד יהיה על כל הדיירים להתתף גם בשיפוץ של הצד השני.
אין ספק שהוצאת הצינור החוצה תפתור את הבעיה ואכן בבתים ישנים היה צינור ניפרד לכיורי המטבח אבל לפי התאור שלך ניראה לי כי אינך בע צקצוע המבין בדיוק בנושא רצוי להביא יועץ בניה שיבדוק את הנושא ויגדיר בדיוק מה צריך לעשות ולא אינסטלטור שיש לו אינטרס ריווחי בנושא אם ברצונך הסברים נוספים אתה יכול לפנות אלי בטלפון
050-5271788
אין ספק שהוצאת הצינור החוצה תפתור את הבעיה ואכן בבתים ישנים היה צינור ניפרד לכיורי המטבח אבל לפי התאור שלך ניראה לי כי אינך בע צקצוע המבין בדיוק בנושא רצוי להביא יועץ בניה שיבדוק את הנושא ויגדיר בדיוק מה צריך לעשות ולא אינסטלטור שיש לו אינטרס ריווחי בנושא אם ברצונך הסברים נוספים אתה יכול לפנות אלי בטלפון
050-5271788
06-08-2010 01:22:00
שי שלום
נזילת מים מצינור משותף |I@|
צינור משותף דינו כדין כל רכוש משותף ולכן חלה חובה של כל הדיירים לתקנו לא משנה עם הם לא משתמשים פיזית בצינור ,
לגבי עלויות המחיר להחלפת הצינור החיצוני נשמע לי הוגן לגבי התחברות לכל דירה זה יכול להשתנות מדירה לדירה תלוי מה קורה בדירה לדוגמא : עם יש בתוואי הצינור החדש ארון מקרר , ריצוף התקנה סמויה התקנה גלויה וכדומה ופה נמצא בעצם הסיבה שהמחיר להתקנת הצינור החיצוני הוא זול יחסית אין הפתעות ,לעומת הפנים שיש לטוב או לרע
צריך לקחת בחשבון שאינסטלטור המבצע מחשב פעמים את העבודה פעם לגבי החוץ ופעם לגבי הפנים זאת אומרת שתי נקודות לקומה (מחיר נקודה בשוק בסביבות 1200 ש"ח לנקודה
בנוסף נכנס פה לפי הבנתי גם עניין של התקנה בגובה ולכן זה נראה יחסית סביר בסכום של 2500 ש"ח לקומה (לפי החישוב שלי 2400 אבל יש את עניין הגובה ) נשמע סביר
בהצלחה שי 0528600483 |I@|
לגבי עלויות המחיר להחלפת הצינור החיצוני נשמע לי הוגן לגבי התחברות לכל דירה זה יכול להשתנות מדירה לדירה תלוי מה קורה בדירה לדוגמא : עם יש בתוואי הצינור החדש ארון מקרר , ריצוף התקנה סמויה התקנה גלויה וכדומה ופה נמצא בעצם הסיבה שהמחיר להתקנת הצינור החיצוני הוא זול יחסית אין הפתעות ,לעומת הפנים שיש לטוב או לרע
צריך לקחת בחשבון שאינסטלטור המבצע מחשב פעמים את העבודה פעם לגבי החוץ ופעם לגבי הפנים זאת אומרת שתי נקודות לקומה (מחיר נקודה בשוק בסביבות 1200 ש"ח לנקודה
בנוסף נכנס פה לפי הבנתי גם עניין של התקנה בגובה ולכן זה נראה יחסית סביר בסכום של 2500 ש"ח לקומה (לפי החישוב שלי 2400 אבל יש את עניין הגובה ) נשמע סביר
בהצלחה שי 0528600483 |I@|
27-08-2010 20:34:00
RICH RICH
המשך לשאלה!!
כנראה שאנחנו(וועד הבית)החלטנו להחליף את הצינור ניקוז של המים בצינור חדש .
הצינור החדש יהיה חיצוני ויאלץ את כול הדיירים (בצד ימין)להתחבר לצינור החדש(כ 14 דירות).
העלות של צינור חדש היא 6500 שקלים.
שזו עלות שכל ה28 דיירים סופגים.
השאלה היא כזו :כמו שאמרתי עלות הצינור היא 6500 וחיבור כל דייר הוא בין 750 ל 1500 שקלים תלוי בסוג העבודה בתוך הבית (אם צריך להרים מרצפות או לפרק ארון.כל דייר לגופו).
עכשיו האם הוועד צריך לפי חוק לספוג את העלות של העבודה שמתבצעת בתוך כל דירה ודירה??
אני בטוח שהיו שכנים שיגידו לי:" אני אין לי בעיה של נזילות,עכשיו הרכבתי ארון חדש,עכשיו עשיתי שיפוץ גדול בבית,אני לא צריך את הבלגן הזה ולבזבז 1000 שקלים לערך.
ימשיכו ויגידו אתם(וועד הבית)רוצים להחליף את הצינור ולחבר אותנו לצינור החדש תספגו אתם את ההוצאות אני לא מתכוון לשלם לכם שקל".האם הצדק איתם???האם וועד הבית אמור לספוג את כל עלות התיקון(צינור חדש +חיבור הדייר לצינור החדש שכולל פירוק של ארון והרכבה פתיחת קיר או הרמת מרצפות+סגירה)????
הצינור החדש יהיה חיצוני ויאלץ את כול הדיירים (בצד ימין)להתחבר לצינור החדש(כ 14 דירות).
העלות של צינור חדש היא 6500 שקלים.
שזו עלות שכל ה28 דיירים סופגים.
השאלה היא כזו :כמו שאמרתי עלות הצינור היא 6500 וחיבור כל דייר הוא בין 750 ל 1500 שקלים תלוי בסוג העבודה בתוך הבית (אם צריך להרים מרצפות או לפרק ארון.כל דייר לגופו).
עכשיו האם הוועד צריך לפי חוק לספוג את העלות של העבודה שמתבצעת בתוך כל דירה ודירה??
אני בטוח שהיו שכנים שיגידו לי:" אני אין לי בעיה של נזילות,עכשיו הרכבתי ארון חדש,עכשיו עשיתי שיפוץ גדול בבית,אני לא צריך את הבלגן הזה ולבזבז 1000 שקלים לערך.
ימשיכו ויגידו אתם(וועד הבית)רוצים להחליף את הצינור ולחבר אותנו לצינור החדש תספגו אתם את ההוצאות אני לא מתכוון לשלם לכם שקל".האם הצדק איתם???האם וועד הבית אמור לספוג את כל עלות התיקון(צינור חדש +חיבור הדייר לצינור החדש שכולל פירוק של ארון והרכבה פתיחת קיר או הרמת מרצפות+סגירה)????
06-09-2010 02:55:00
RICH RICH
כמה מהעליות ועד הבית צריך לספוג?
כנראה שאנחנו(וועד הבית)החלטנו להחליף את הצינור ניקוז של המים בצינור חדש .
הצינור החדש יהיה חיצוני ויאלץ את כול הדיירים (בצד ימין)להתחבר לצינור החדש(כ 14 דירות).
העלות של צינור חדש היא 6500 שקלים.
שזו עלות שכל ה28 דיירים סופגים.
השאלה היא כזו :כמו שאמרתי עלות הצינור היא 6500 וחיבור כל דייר הוא בין 750 ל 1500 שקלים תלוי בסוג העבודה בתוך הבית (אם צריך להרים מרצפות או לפרק ארון.כל דייר לגופו).
עכשיו האם הוועד צריך לפי חוק לספוג את העלות של העבודה שמתבצעת בתוך כל דירה ודירה??
אני בטוח שהיו שכנים שיגידו לי:" אני אין לי בעיה של נזילות,עכשיו הרכבתי ארון חדש,עכשיו עשיתי שיפוץ גדול בבית,אני לא צריך את הבלגן הזה ולבזבז 1000 שקלים לערך.
ימשיכו ויגידו אתם(וועד הבית)רוצים להחליף את הצינור ולחבר אותנו לצינור החדש תספגו אתם את ההוצאות אני לא מתכוון לשלם לכם שקל".האם הצדק איתם???האם וועד הבית אמור לספוג את כל עלות התיקון(צינור חדש +חיבור הדייר לצינור החדש שכולל פירוק של ארון והרכבה פתיחת קיר או הרמת מרצפות+סגירה)????
הצינור החדש יהיה חיצוני ויאלץ את כול הדיירים (בצד ימין)להתחבר לצינור החדש(כ 14 דירות).
העלות של צינור חדש היא 6500 שקלים.
שזו עלות שכל ה28 דיירים סופגים.
השאלה היא כזו :כמו שאמרתי עלות הצינור היא 6500 וחיבור כל דייר הוא בין 750 ל 1500 שקלים תלוי בסוג העבודה בתוך הבית (אם צריך להרים מרצפות או לפרק ארון.כל דייר לגופו).
עכשיו האם הוועד צריך לפי חוק לספוג את העלות של העבודה שמתבצעת בתוך כל דירה ודירה??
אני בטוח שהיו שכנים שיגידו לי:" אני אין לי בעיה של נזילות,עכשיו הרכבתי ארון חדש,עכשיו עשיתי שיפוץ גדול בבית,אני לא צריך את הבלגן הזה ולבזבז 1000 שקלים לערך.
ימשיכו ויגידו אתם(וועד הבית)רוצים להחליף את הצינור ולחבר אותנו לצינור החדש תספגו אתם את ההוצאות אני לא מתכוון לשלם לכם שקל".האם הצדק איתם???האם וועד הבית אמור לספוג את כל עלות התיקון(צינור חדש +חיבור הדייר לצינור החדש שכולל פירוק של ארון והרכבה פתיחת קיר או הרמת מרצפות+סגירה)????
