אנחנו יודעים מהי הבעיה הכי נפוצה במגורי דיור משותף – הנקיון. בבניין, מקום בו ישנה תנועה מרובה של דיירים בתוך הבניין (או גם אנשים שלא גרים בתוך הבניין) נושא הנקיון הוא הגורם הכי חשוב בתחזוקת הבניין וגם הגורם העיקרי לוויכוחים וריבים בין השכנים.
חשוב שתדעו היכן נקודות הנקיון הקריטיות בבניין שלכם:
- יש לטאטא ולשטוף את הלובי הראשי, הקומות וחדר המדרגות
- יש לנקות את המעליות באופן תדיר ומדוקדק
- יש לנקות את דלתות הכניסה לבניין
- יש לשטוף את חדרי האשפה, שטיפת פנים הפחים בלחץ מים ומסיר שומנים ונקיון המכסים לצורך מניעת חיידקים ומזיקים.
- יש לנקות היטב, לנגב ולחטא את קודני הכניסה ואת תיבות הדואר.
- יש לטאטא את רחבות הכניסה והשבילים ולשטוף אותם אחת לחודש.
- יש לנקות את קורי העכביש בחדרי המדרגות, קירות המעטפת ותקרות חניון אם קיים.
- יש לנקות את בורות ותעלות הניקוז.
- בבניין בו קיים פיר אשפה – יש לבצע שטיפה של צינור האשפה עם מסיר שומנים אחת לחודש ולהפעיל גם מברשת רובוטית.
- יש לנקות באופן יסודי את גג הבניין לפני החורף.
- במידה וקיים חניון תת קרקעי, מומלץ לשטוף את המשטח שלו פעמיים בשנה.
מה חשוב לדעת כשאתם מתנהלים מול חברת הנקיון בבניין שלכם?
חשוב להבחין בין התערבות חיצונית שאינה בשליטה להתנהלות לא תקינה או אי עמידה בהסכם. לדוגמא, שיפוץ באחת הדירות או התנהגות לא הולמת של אחד הדיירים. חשוב לבדוק את ביצוע המשימות בהתאם להסכם, רמת הטיפול בליקויים, תלונות ועוד והכי חשוב – למדו להפיק לקחים מנסיונות קודמים על מנת לבחור כראוי את חברת הנקיון הבאה.

ועד בית, חסוך זמן וכסף!
שירות אישי לועדי בתים המחפשים בעלי מקצוע לבית או לבניין!
המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או התקשר אלינו לטלפון: