קיבלתי הצעה ממישכן למשתנה 3 המבוססת על אג"ח (A+1). מבנק מתחרה אמרו לי שזו שיטה מסוכנת וחסרת שקיפות בקביעת הריבית בתחנות. האם תוכל לפרט? האם ריבית של A+1 היא ריבית טובה (ל3 שנים בסכום של 220,000 ש"ח)? האם אפשר לראות היסטוריה של השער (A) במקום כלשהו?
26-11-2005 14:38:00
רמי טוטאי
תגובה
אם בדעתך לסלק הלוואה זו תוך 3 שנים ,לדעתי הלוואה זו מצוינת ,אך אם תקח הלוואה זו לפרק זמן ארוך יותר לדעתי הסיכון רב מדי .
הלוואה זו מתבססת בעיקרה על שינויים בתשאות האג"ח ,הלוואה זו ניתנת לפרקי זמן של שנה ,שנה וחצי ושנתיים -7 שנים ומשתנה ע"פ ממוצע התשואה לפידיון של אג"ח ממשלתיות בתוספת מרווח שנקבע מראש ע"י הבנק וזאת ע"פ ממוצע שיעורי התשואה לפידיון ברוטו (לפני מס ).
ניתן לראות בבנק ישראל את השינויים ואם אתה כל כך מעוניין בנתונים למה שלא תפנה לבנק משכן ותבקש מהם פירוט של ריבית האג"ח לשנה האחרונה למשל ,אם הם כל כך ממלצים לך לקחת ?
בהצלחה.
הלוואה זו מתבססת בעיקרה על שינויים בתשאות האג"ח ,הלוואה זו ניתנת לפרקי זמן של שנה ,שנה וחצי ושנתיים -7 שנים ומשתנה ע"פ ממוצע התשואה לפידיון של אג"ח ממשלתיות בתוספת מרווח שנקבע מראש ע"י הבנק וזאת ע"פ ממוצע שיעורי התשואה לפידיון ברוטו (לפני מס ).
ניתן לראות בבנק ישראל את השינויים ואם אתה כל כך מעוניין בנתונים למה שלא תפנה לבנק משכן ותבקש מהם פירוט של ריבית האג"ח לשנה האחרונה למשל ,אם הם כל כך ממלצים לך לקחת ?
בהצלחה.
