אנחנו בונים בית פרטי ונמצאים בשלב שלאחר יציקת רצפה אנחנו לוקחים בימים אלה משכנתה משלימה של 250000 ש"ח ובשלב יותר מאוחר מעונינים לקחת את הזכאות (150000 ש"ח) ממתי אפשר לקחת משכנתא זכאות ומהו המועד האחרון לקחת (נאמר לנו בבנק איגוד לבדוק את הנושא מכיוון שיש שלב בבנייה שכבר לא מאפשרים לקבל את הזכאות)
22-12-2005 13:31:00
רמי טוטאי
תגובה
זה נכון .
את הזכאות ניתן למשוך :
1.עד סיום תוקפה .
2.בתנאי שלא נכנסתם לבית ואתם
בשלב של שלד וגג ולא יותר מכך ומשכתם חלק ממנה ,את היתרה ניתן למשוך גם לאחר מכן .
בהצלחה.
את הזכאות ניתן למשוך :
1.עד סיום תוקפה .
2.בתנאי שלא נכנסתם לבית ואתם
בשלב של שלד וגג ולא יותר מכך ומשכתם חלק ממנה ,את היתרה ניתן למשוך גם לאחר מכן .
בהצלחה.
