רמי צריכה את עזרתך יש לי משכנתא ע"ס 694,000 ש"ח ל-22 שנה. חצי בריבית משתנה כל שנתיים וחצי שעומדת היום על 4.51.
וחצי שני נמצא במסלול דולרי שממנו אני רוצה לברוח… כי בנתיים הוא רק עלה לי. כיום הבנק נותן לי אפשרות לעבור למסלול של ריבית קבועה 4.69 האם זו הצעה טובה ?
אודה על עזרתך.
וחצי שני נמצא במסלול דולרי שממנו אני רוצה לברוח… כי בנתיים הוא רק עלה לי. כיום הבנק נותן לי אפשרות לעבור למסלול של ריבית קבועה 4.69 האם זו הצעה טובה ?
אודה על עזרתך.
12-07-2006 22:13:00
רמי טוטאי
תשובה
יכול להיות כדאי בהחלט .
אך צריך לבצע בדיקת כדאיות לפני כן .
אך צריך לבצע בדיקת כדאיות לפני כן .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
