שלום,
רציתי לדעת מה עדיף, משכנתא של 450000 ל20 שנה או ל25?
דבר שני שרציתי לשאול הוא מה גובה הריבית שאפשר "להשיג" מהבנק, אני משתמש במושג "להשיג" מפני שהבנתי שאפשר להתמקח על גובה הריבית, האם הדבר נכון?
שאלה אחרונה היא איזה בנק הוא המתגמש ביותר בנושא הריבית?
תודה
רציתי לדעת מה עדיף, משכנתא של 450000 ל20 שנה או ל25?
דבר שני שרציתי לשאול הוא מה גובה הריבית שאפשר "להשיג" מהבנק, אני משתמש במושג "להשיג" מפני שהבנתי שאפשר להתמקח על גובה הריבית, האם הדבר נכון?
שאלה אחרונה היא איזה בנק הוא המתגמש ביותר בנושא הריבית?
תודה
12-05-2006 12:50:00
רמי טוטאי
תשובה
1.כדאיות ל20 שנה .
2.ניתן להשיג מהבנק ריביות שנעות בין 3.5% -6% ,תלוי
בסוג ההלוואה ובתקופת ההלוואה ובאיזה בנק .
3.כל הבנקים גמישים ,אין בנק יוצא דופן .
בברכה
רמי טוטאי
