אני מעוניין ברכישת דירה כאשר שווי הנכס הוא 700 אלף בעוד שההון העצמי הוא 100 אלץ. זכאות משרד השיכון הינה 150000 וכל השאר הלוואה משלימה. הכנסה 10000 ש"ח
מאחר ושבעוד 5 חודשים אשתי מצטרפת למעגל העבודה לאחר לימודי תואר שני אני מחפש משכנתא אשר התשלמים בהתחלה נמוכים מאוד ורק לאחר שנה-שנתיים אני מעוניין להתייצב על הסכון המקסימאלי .
1.האם יש מסלולים כאלו?
2.האם המסלול הזה ממולץ?
האם אחוז המימון הגבוה בהתאם להכנסה הנוכחית הינו סיכון מיותר ושווה לחכות ?
מאחר ושבעוד 5 חודשים אשתי מצטרפת למעגל העבודה לאחר לימודי תואר שני אני מחפש משכנתא אשר התשלמים בהתחלה נמוכים מאוד ורק לאחר שנה-שנתיים אני מעוניין להתייצב על הסכון המקסימאלי .
1.האם יש מסלולים כאלו?
2.האם המסלול הזה ממולץ?
האם אחוז המימון הגבוה בהתאם להכנסה הנוכחית הינו סיכון מיותר ושווה לחכות ?
21-03-2006 00:59:00
רמי טוטאי
תגובה
אין מתנות חינם.
יש מסלול שכזה ,נסה בבנק טפחות .
אם זה מומלץ ? לא יודע ,לאחד כן לשני לא .
יש מסלול שכזה ,נסה בבנק טפחות .
אם זה מומלץ ? לא יודע ,לאחד כן לשני לא .
