שלום.
יש בניין שעומד למכירה וכולו מושכר עם חוזים לשנה.
אני יודע שבארה"ב אם באים לבנק עם סידור כזה, הבנק נותן 100% הלוואה ואפילו יותר לשיפוץ כי רואים שיש החזר.
ברור לי שכאן זה לא ארה"ב וכאן אין 100% אך האם יש לי סיכוי לקבל את ה90%, 95% כמו משכנתא לדירה ?
קרוב לוודאי שיהיה מדובר ב כ 2M$.
האם למישהו יש נסיון עם זה ? מנהל הפורום ?
תודה.
יש בניין שעומד למכירה וכולו מושכר עם חוזים לשנה.
אני יודע שבארה"ב אם באים לבנק עם סידור כזה, הבנק נותן 100% הלוואה ואפילו יותר לשיפוץ כי רואים שיש החזר.
ברור לי שכאן זה לא ארה"ב וכאן אין 100% אך האם יש לי סיכוי לקבל את ה90%, 95% כמו משכנתא לדירה ?
קרוב לוודאי שיהיה מדובר ב כ 2M$.
האם למישהו יש נסיון עם זה ? מנהל הפורום ?
תודה.
20-01-2006 13:31:00
רמי טוטאי
תגובה
בארץ יש בעיה לקבל מימון שכזה .
לדעתי ,קבלת מימון בבנק בחו"ל עם שיעבוד המבנה בארץ יכול לפתור את הבעיה .
בהצלחה .
לדעתי ,קבלת מימון בבנק בחו"ל עם שיעבוד המבנה בארץ יכול לפתור את הבעיה .
בהצלחה .
20-01-2006 23:36:00
עופר מורד
לא חשבתי על זה….
בשביל זה צריך בטח לנסוע לחול ובטח אין בארץ בנק חו"לי כזה…
תודה על התשובה.
תודה על התשובה.
22-01-2006 11:41:00
רמי טוטאי
בהצלחה.
22-01-2006 14:31:00
עופר מורד
תודה.
24-01-2006 02:51:00
רועי ש
יש לך אפשרות לפנות לחברה שנותנת אשראי לבנקים
24-01-2006 03:03:00
רועי ש
EMI כדי לפנות אליה אתה צריך לפנות לבנק למשכנתאות
