אני זקוק למשכנתא של 600000 ש"ח לבנית בית.
מה עדיף: לקחת משכנתא בה הכסף משוחרר לפי שלבי הבנייה – כך שאין לי כל בטחון מה תהיה הריבית בכל שלב בנייה, שכן כל הצעה בתוקף רק ל 12 יום או:
לקחת כבר עכשיו את כל המשכנתא האפשרית (בד"כ 50% מערך הנכס/ קרקע = כ 350000 ש"ח), שכן הריביות כיום אטרקטיביות?
במקרה השני מה יקרה כשאבוא לבנק כדי לקחת את הסכום החסר לי – סאיזה מידה אהיה "שבוי" של הבנק. תודה
מה עדיף: לקחת משכנתא בה הכסף משוחרר לפי שלבי הבנייה – כך שאין לי כל בטחון מה תהיה הריבית בכל שלב בנייה, שכן כל הצעה בתוקף רק ל 12 יום או:
לקחת כבר עכשיו את כל המשכנתא האפשרית (בד"כ 50% מערך הנכס/ קרקע = כ 350000 ש"ח), שכן הריביות כיום אטרקטיביות?
במקרה השני מה יקרה כשאבוא לבנק כדי לקחת את הסכום החסר לי – סאיזה מידה אהיה "שבוי" של הבנק. תודה
01-09-2005 00:12:00
רמי טוטאי
תגובה
לדעתי ,קח מתי שצריך .
אם יש באפשרותך לשלם גם שכירות וגם תשלום על מלוא המשכנתא ,קח עכשיו .
אם יש באפשרותך לשלם גם שכירות וגם תשלום על מלוא המשכנתא ,קח עכשיו .
