אנחנו מעוניינים לקחת במשנתא בסך 380000 בשני שלבים 300000 עכשו ו80000 בעוד שנה. קיבלנו שתי הצעות:
1. בנק אדנים- 70% שזה 210000 ב-7.15% ל-15 שנה והשאר צמוד לפריים במינוס 0.85%, ולגבי שאר הסכום נראה בעוד שנה.
2.בנק איגוד- 150000 ב-6.99% ל- 15 שנה והשאר בפריים מינוס 0.95%, ולגבי השאר נראה בעוד שנה.
איזה אופציה נראת לך יותר טובה? והאם אתה יודע שבבנקים אלה נותנים סכום גדול יותר ב-6.99%.
תודה רבה ונסיעה טובה?
1. בנק אדנים- 70% שזה 210000 ב-7.15% ל-15 שנה והשאר צמוד לפריים במינוס 0.85%, ולגבי שאר הסכום נראה בעוד שנה.
2.בנק איגוד- 150000 ב-6.99% ל- 15 שנה והשאר בפריים מינוס 0.95%, ולגבי השאר נראה בעוד שנה.
איזה אופציה נראת לך יותר טובה? והאם אתה יודע שבבנקים אלה נותנים סכום גדול יותר ב-6.99%.
תודה רבה ונסיעה טובה?
