שלום לכולם
מה אני יכולה לעשות אם חברת השיפוץ ששכרנו בבניין שלנו מורחת את העבודה בלי סוף, כאשר כל יום יש תירוץ אחר. פעם חסרים חלקים, פעם חסרים עובדים ועוד ועוד…
תודה
יעלה
מה אני יכולה לעשות אם חברת השיפוץ ששכרנו בבניין שלנו מורחת את העבודה בלי סוף, כאשר כל יום יש תירוץ אחר. פעם חסרים חלקים, פעם חסרים עובדים ועוד ועוד…
תודה
יעלה
06-08-2012 23:41:00
דורון טרייביש
לא הבנתי
את רוצה לעשות פרסומת לעורך דין או לשאול שאלה כל עורך דין מתחיל צריך לדעת איך לטפל בכזהשיפוצניק
07-08-2012 00:23:00
יעלה רבין
דורון היקר
טעות בידך…. לא כל עו"ד יכול לטפל בצוות שכזה, תלוי בהתמחותו. על כל מקרה רציתי עצות לאיך ניתן לטפל בהם לפני הפניה לעו"ד.
תודה על המענה
תודה על המענה
07-08-2012 03:12:00
דורון טרייביש
מה עושים לחברה כזו
ראשית מנסים לדבר איתם בטוב ואם זה לא עוזר כותבים להם מכתב מבלי לפגוע בזכויות שאם תוך פרק זמן שהוא סביר הם לא מסיים את עבודתם ועד הבית יפנה לערכאות המתאימות זה בדרך כלל עוזר
22-08-2012 21:14:00
עמית עוז
ניתן לעצור את התשלום ולהחליף חברה..
הכל תלוי בסוג החוזה, ניתן להפעיל לחץ על ידי הקשה לפינוי הכלים והציוד..
