שלום לכולם 🙂
אני גרה בבניין משותף ובו 4 קומות ומשתמשת כיו"ר וועד הבית.
אחת הדיירות בבניין ביקשה להתקין מעקות בטיחות לאורך כל הבניין מעבר למעקות הבטיחות שקיימים בו.
היא רוצה שכל דיירי הבניין ישתתפו בהוצאה.
השאלה שלי היא כזו:
א. האם כל הדיירים חייבים לשאת בעלות ההקמה?
ב. אם מישהו בבניין מתנגד להקמת המעקות בטיחות, האם יש אחוז מסוים של הדיירים שחייב לחתום על אישור ההקמה?
אני גרה בבניין משותף ובו 4 קומות ומשתמשת כיו"ר וועד הבית.
אחת הדיירות בבניין ביקשה להתקין מעקות בטיחות לאורך כל הבניין מעבר למעקות הבטיחות שקיימים בו.
היא רוצה שכל דיירי הבניין ישתתפו בהוצאה.
השאלה שלי היא כזו:
א. האם כל הדיירים חייבים לשאת בעלות ההקמה?
ב. אם מישהו בבניין מתנגד להקמת המעקות בטיחות, האם יש אחוז מסוים של הדיירים שחייב לחתום על אישור ההקמה?
תודה מראש,
רעות.
21-01-2014 13:43:00
עפר שחל
ת
יתכן שזה רעיון יפה ומוצדק אבל מאחר ומדובר בתוספת הרי שלא ניתן לחייב את מי שאינו חפץ בכך.
21-01-2014 17:35:00
זמי זילברמן
לא כל כך ברור איזה מעקה נוסף נחוץ
האם איש מקצוע כמו מהנדס , בדק את העניין?
יש לך תמונות?
ברור שזה צריך לבוא לאסיפת דיירים כחוק עם 3 הצעות מחיר כמובן.
יש לך תמונות?
ברור שזה צריך לבוא לאסיפת דיירים כחוק עם 3 הצעות מחיר כמובן.
