1. לאחר זמן רב שהדירה מושכרת, והשוכרים שילמו בזמן, את
השתתפותם, החלו השוכרים להפסיק לחלוטין, לשלם את
השתתפותם בהוצאות השוטפות (בתשלום החודשי הקבוע
והרגיל).
2. לאחר כ- ארבעה חודשים, של פניות "רגילות" בכתב
(ובדואר רשום, כמובן), ע"י יו"ר הועד, וכמובן!, לבעל
הדירה בלבד, נאלץ יו"ר הועד, בשלב הראשון, לפנות
לאגודה לתרבות הדיור – ועורך הדין מטעמה, שלח את
המכתב "הפורמלי" הראשון, לבעל הדירה – שכמובן, בחר
ל-ה-ת-ע-ל-ם לחלוטין ממנו, ואף לא יצר כל קשר עם ועד
הבית "שלו".!
3. לאחר השלב הזה, פנה יו"ר הועד ללשכת המפקחת על
המקרקעין, שילם את עלות אגרת התביעה, ומלשכתה יצא
כתב תביעה כספית, כמובן!, ע"ש: בעל הדירה ומספר
הזהות שלו, בצירוף הזמנה לדיון בלשכת המפקחת…
4. בשלב זה, ולאחר שבעל הדירה קיבל את כתב התביעה עם
ההזמנה לדיון המשפטי אצל המפקחת על המקרקעין….
"ה-ת-ע-ו-ר-ר" בעל הדירה,…. יצר קשר טלפוני עם יו"ר
הועד, ו… אץ-רץ…. לשלם את כ-ל החוב, השוטף בלבד!,
עבור חלקה של דירתו להוצאות הרכוש המשותף,
בנוסף: ה-צ-ה-י-ר בהפגנתיות!: ש…. "את עלות אגרת כתב
התביעה=ההזמנה לדיון אצל המפקחת…. – "אינני משלם!"…. – ואף הגדיל והכריז: "את אגרת כתב התביעה, תשלם נציגות הבית המשותף! (כלומר: הקופה "המשותפת"….)
בנוסף!: התקשר בעצמו ללשכת המפקחת, והכריז: "שילמתי את כל החוב השוטף של הדירה לנציגות הבניין (ללא אגרת התביעה)"!…..
5. גבירותיי ורבותיי, המשתתפים והמשפטנים, ועו"ד עפר:
מה עושים במצב כזה – כלומר: מי משלם את אגרת התביעה
שהרי שולמה כבר?
– הוא רק התקשר ללשכתה והצהיר ששילם את כל חובות הדירה השוטפים לנציגות – שכמובן! – לא כוללים את סכום אגרת התביעה!….
ותו לא!
