שלום,
בבנייננו יש מעלית שנתקעת בלי סוף.
כל פעם מגיעים מחברת המעליות ומתקנים ועושים ביקורת .
לפיהם לאחר התיקון, הכל תקין, אך אי אפשר לכסות את כל האפשרוייות ותמיד מעלית יכולה להיתקע. לי הם עושים רושם אמינים.
יש מה לעשות מעבר לזה?
בבנייננו יש מעלית שנתקעת בלי סוף.
כל פעם מגיעים מחברת המעליות ומתקנים ועושים ביקורת .
לפיהם לאחר התיקון, הכל תקין, אך אי אפשר לכסות את כל האפשרוייות ותמיד מעלית יכולה להיתקע. לי הם עושים רושם אמינים.
יש מה לעשות מעבר לזה?
16-11-2005 15:00:00
צוות הפורום
חברת מעליות
לכל חברת מעליות רצינית יש דוח תקלות, אפשר לקבל אותו וללמוד ממנו על התקלות ופתרונן. אם החברה לא מצליחה לתקן את התקלה, אותך כלקוח זה לא צריך לעניין.
יכול להיות שבעל החברה הוא אדם מאוד חביב ונוח, נחמד ומשווק נהדר, אך אם המעלית נתקעת " כל שני וחמישי" זה נושא אחר.
אפשר לאיים כי אם התקלות יחזרו על עצמן, תעברו חברת מעליות, רצוי שמכתב כנ"ל ישלח לחברת המעליות בדואר רשום.
יכול להיות שבעל החברה הוא אדם מאוד חביב ונוח, נחמד ומשווק נהדר, אך אם המעלית נתקעת " כל שני וחמישי" זה נושא אחר.
אפשר לאיים כי אם התקלות יחזרו על עצמן, תעברו חברת מעליות, רצוי שמכתב כנ"ל ישלח לחברת המעליות בדואר רשום.
16-11-2005 15:41:00
lior poreh
המשך
אם יש תקלה, התקלה מתוקנת מייד.
רק שקורה שכמה ימים לאחר שוב יכולה להיות תקלה אחרת.
מי אמר שאם אני אעבור הברה זה לא יקרה.
האם יש איזשהו גוף חיצוני אובייקטיבי שיכול לבדוק?
(בביקורת משרד העבודה שהייתה לאחרונה הכל היה תקין).
רק שקורה שכמה ימים לאחר שוב יכולה להיות תקלה אחרת.
מי אמר שאם אני אעבור הברה זה לא יקרה.
האם יש איזשהו גוף חיצוני אובייקטיבי שיכול לבדוק?
(בביקורת משרד העבודה שהייתה לאחרונה הכל היה תקין).
17-11-2005 10:13:00
צוות הפורום
תקלות חוזרות
ניקח לדוגמא את המכונית שלך. התעוררה בעיה טכנית, ניגשת למוסך שלך, התקבלת בלבביות ובכוס קפה, והתקלה תוקנה תוך 10 דקות ואפילו לא שילמת על כך כלום. עד כאן הכל באמת נחמד ואחלה מוסך.
לאחר 30 ק"מ של נסיעה שוב אותה תקלה, חזרתה למוסך ושוב התקבלת יפה ובכוס קפה ושוב יצאת לדרכך לאחר 10 דקות. המקרה הזה חזר על עצמו עוד הרבה פעמים.
מה המסקנות?
אין ספק שהמוסך נותן שירות אדיב, לבבי, נחמד ומהיר.
אבל האם הם באמת פתרו את התקלה ?
אולי אין להם את החלק המתאים או שבמסגרת האחריות לא בא להם להחליף חלק והם עושים קיצורי דרך ולכן אתה חוזר כל יום שני וחמישי למוסך. כמו במוסך גם בחברת המעליות, לא סתם הם מנהלים ספר תקלות, בדיוק מסיבה זו, לאתר את התקלות והתקלות החוזרות. היום השוק מאוד פתוח ובתחום המעליות אפילו מאוד אגרסיבי ונלחמים קשות על כל לקוח. לא אמרתי לעזוב את חברת המעליות אלה לאיים במשהו על חברת המעליות הנוכחית שתזיז קצת את העינינים לפתרון התקלות החוזרות. אתה כלקוח לא צריך לעניין אותך הכוס קפה והמילים היפות, אתה צריך שהמעלית תעבוד ברציפות ושאף ילד או קשיש לא יתקעו חלילה במעלית.
לאחר 30 ק"מ של נסיעה שוב אותה תקלה, חזרתה למוסך ושוב התקבלת יפה ובכוס קפה ושוב יצאת לדרכך לאחר 10 דקות. המקרה הזה חזר על עצמו עוד הרבה פעמים.
מה המסקנות?
אין ספק שהמוסך נותן שירות אדיב, לבבי, נחמד ומהיר.
אבל האם הם באמת פתרו את התקלה ?
אולי אין להם את החלק המתאים או שבמסגרת האחריות לא בא להם להחליף חלק והם עושים קיצורי דרך ולכן אתה חוזר כל יום שני וחמישי למוסך. כמו במוסך גם בחברת המעליות, לא סתם הם מנהלים ספר תקלות, בדיוק מסיבה זו, לאתר את התקלות והתקלות החוזרות. היום השוק מאוד פתוח ובתחום המעליות אפילו מאוד אגרסיבי ונלחמים קשות על כל לקוח. לא אמרתי לעזוב את חברת המעליות אלה לאיים במשהו על חברת המעליות הנוכחית שתזיז קצת את העינינים לפתרון התקלות החוזרות. אתה כלקוח לא צריך לעניין אותך הכוס קפה והמילים היפות, אתה צריך שהמעלית תעבוד ברציפות ושאף ילד או קשיש לא יתקעו חלילה במעלית.
17-11-2005 13:01:00
lior poreh
גוף אובייקטיבי
האם יש טעם להזמין גוף חיצוני אובייקטיבי לבדיקה מקיפה.
ואם כן מי?
ואם כן מי?
18-11-2005 17:51:00
אריק סלע
מעליות שנתקעות
אחת הסיבות היותר נפוצות ל"תקיעת" מעליות היא לכלוך במסילות שלהן. ככשדלתות המעלית פתוחות הסתכלו למטה- גם בתוך המעלית וגם ברצפה בקומה עצמה יש מסילות עשויות מתכת. בדרך כלל נתקעים שם מסטיקים של ילדים, קיסמים, גפרורים וסיגריות , עטיפות וסתם אבק. המסילות האלו חייבות להיות נקיות בכל קומה וכמובן שגם בתוך המעלית, אחרת גלגלי המעלית נתקעים בלכלוכים האלו, המעלית נפתחת ומודיעה לבקר שלה על תקלה (תלוי בסוג המעליות שיש אצלכם בבנין). כדי לנקות את המסילות האלו תוכלו להשתמש בשואב אבק. רצוי לעשות את הטיפול המונע הנ"ל פעם בחודש (בד"כ זו בעיה שאנשים "שוכחים" אותה )
18-11-2005 19:40:00
דודו פלמרי
מעלית שניתקעת
חשוב שחברה גדולה תתן את השרות, תדעג שיהיה לך ביטוח כללי כולל חלקים, הם כבר ידעגו שלא יהיו תקלות.
אצלי הם באים פעם בשבוע לביקורת מבלי שהזמנתי אותם. ב 5 שנים האחרונות פעמים המעלית נתקעה עם אנשים בפנים אם תרצה פרטים על החברה אשמח לעזור לך דודו פ
אצלי הם באים פעם בשבוע לביקורת מבלי שהזמנתי אותם. ב 5 שנים האחרונות פעמים המעלית נתקעה עם אנשים בפנים אם תרצה פרטים על החברה אשמח לעזור לך דודו פ
28-11-2005 12:46:00
צוות הפורום
גוף אובייקטיבי לבדיקת מעליות
אין דבר כזה (לצערי-אולי)
יש מהנדס בודק אחת לחצי שנה אולם הוא בודק את המעלית באותו הרגע, יכול להתריע על בעיות רבות, אולם לא יכול לגלות תקלות חוזרות כפי שאתה ציינת.
אם תזמין מומחה מחברת מעליות אחרת, בוודאי שהוא ימצא לך אלף סיבות למה לעבור לחברת המעליות שלו ולא יהיה אובייקטיבי.
לכן הפתרון הוא בחברת המעליות הנוכחית שלך, לדרוש מהם את דו"ח התקלות החוזרות וללמוד משם מה הבעיה. יכול להיות באמת ניקיון מסילות הדלתות כפי שהוזכר כאן באחת התגובות, או עוד עשרות סיבות אחרות.
יש מהנדס בודק אחת לחצי שנה אולם הוא בודק את המעלית באותו הרגע, יכול להתריע על בעיות רבות, אולם לא יכול לגלות תקלות חוזרות כפי שאתה ציינת.
אם תזמין מומחה מחברת מעליות אחרת, בוודאי שהוא ימצא לך אלף סיבות למה לעבור לחברת המעליות שלו ולא יהיה אובייקטיבי.
לכן הפתרון הוא בחברת המעליות הנוכחית שלך, לדרוש מהם את דו"ח התקלות החוזרות וללמוד משם מה הבעיה. יכול להיות באמת ניקיון מסילות הדלתות כפי שהוזכר כאן באחת התגובות, או עוד עשרות סיבות אחרות.