קניתי דירה בשנת 1991 ב-84000 דולר ( 201600 ש"ח), זו דירה נוספת לדירה שאני מתזורר. הדירה שקניתי היתה מושכרת למגורים במשך שני.
עתה מאי 2007 ברצוני למכור את הדירה במחיר 90000 דולר (360000 ש"ח)
לפני כחודש העברתי במתנה לאחותי חצי מדירה נוספת שהיתה ברשותי יחד עם אחותי ולא שילמתי על כך מס שבח.
האם עלי לשלם עתה על הדירה שקניתי בשנת 1991 ומעונין למכרה מס שבח,
תודה
צבי
עתה מאי 2007 ברצוני למכור את הדירה במחיר 90000 דולר (360000 ש"ח)
לפני כחודש העברתי במתנה לאחותי חצי מדירה נוספת שהיתה ברשותי יחד עם אחותי ולא שילמתי על כך מס שבח.
האם עלי לשלם עתה על הדירה שקניתי בשנת 1991 ומעונין למכרה מס שבח,
תודה
צבי
31-05-2007 20:33:00
אבישי גריידי
תשובה מעו"ד אבישי גריידי
חסרים פרטים רבים, לא אוכל ליתן תשובה על סמך המידע הכללי.
