שלום רב,
לקחתי משכנתא בסכום כולל של 445,000 ש"ח (מזה 75,000 זכאות) בתאריך 25.03.2003 ושילמתי מס בולים בסך של 1,750 ש"ח. האם מגיע לי החזר מס בולים?
שלחתי בקשה לרשות המיסים בתאריך 23.03.06 וקיבלתי תשובה ששאלת חיוב מע"מ/ היוון טרם הוכרעה סופית וצריכה להידון בערכאות. מה הכוונה? האם בקשתי נמצאת אצלהם וכספי יוחזר כשתהיה הכרעה? האם הדבר לא הוכרע? האם לא תעבור כבר תקופה ותחול התיישנו על התשלום?
תודה
לקחתי משכנתא בסכום כולל של 445,000 ש"ח (מזה 75,000 זכאות) בתאריך 25.03.2003 ושילמתי מס בולים בסך של 1,750 ש"ח. האם מגיע לי החזר מס בולים?
שלחתי בקשה לרשות המיסים בתאריך 23.03.06 וקיבלתי תשובה ששאלת חיוב מע"מ/ היוון טרם הוכרעה סופית וצריכה להידון בערכאות. מה הכוונה? האם בקשתי נמצאת אצלהם וכספי יוחזר כשתהיה הכרעה? האם הדבר לא הוכרע? האם לא תעבור כבר תקופה ותחול התיישנו על התשלום?
תודה
26-03-2006 11:21:00
לילך צצצצצ
תיקון
תאריך לקיחת ההלוואה- 25.03.2004 (ולא 2003)
27-03-2006 00:41:00
רמי טוטאי
תגובה
יש להמתין עקב כך שהמדינה הגישה ערער על פסק הדין שניתן בעליון ,הודעה על כך תתקבל בפורום .
בהצלחה.
בהצלחה.
