קיבלנו הצעה מכלל משכנתאות של ריבית קבועה ל-15 שנה של 4.2,עם נקודות יציאה(פרעון)ללא עמלה כל 5 שנים.
האם נכון בעינייך לקחת את כל ההלוואה בריבית קבועה?
האם נכון בעינייך לקחת את כל ההלוואה בריבית קבועה?
האם זו נשמעת לך הצעה אטרקטיבית?
22-11-2005 19:05:00
רמי טוטאי
תגובה
רוץ מהר וקח הלוואה זו בתנאים אלה אל תמתין .
הריביות בחלק מהבנקים כבר עלו ובחלקן בתחילת חודש דצמבר .
בהצלחה.
הריביות בחלק מהבנקים כבר עלו ובחלקן בתחילת חודש דצמבר .
בהצלחה.
