1. אני לוקח הלוואה על סך 100,000 ש"ח ל-10 שנים. האם ריבית קבועה של 3.9% או 4.0% נחשבות טובות להלוואה זו או שניתן להשיג ריבית נמוכה יותר.
2. האם כדאי לקחת הלוואה זו במסלול קבוע בלבד או לבחון אפשרות נוספת ואם כן איזה.
תודה
2. האם כדאי לקחת הלוואה זו במסלול קבוע בלבד או לבחון אפשרות נוספת ואם כן איזה.
תודה
02-04-2006 15:00:00
רמי טוטאי
תגובה
ריבית מצויינת נכון לימים אלו .
רמי טוטאי
ברוקר ויועץ משכנתאות ,יזם בתחום ההשקעות והנדל"ן ,בעל ניסיון של 18 שנה ,מנהל מזה כשנתיים פורמים במשכנתאות ,ניסיון בכמה חברות מובילות במשק בייעוץ פיננסי 054/4210455
