היי רמי
אני צריכה לקחת משכנתה 166,000 ש"ח,ההצעה לדעתי הכי רלוונטית שקיבלתי היא:
166,000 ש"ח בריבית קבועה 4.6% צמודה למדד למשך 15 שנה החזר בקרן שווה. רק לידע -אנו לא מתכוונים לסלק כרגע או בשנים הקרובות ורצוננו להחזיר בערך 1500 ש"ח בחודש(זה ההחזר החודשי בהצעה זו).מה דעתך?
(אני אומרת הכי רלוונטית מכיוון שקיבלתי הצעות לפצל את המשכנתה להלוואת יורו, פריים -0.7 ל 20 שנה וכדומה ולפי הפורום ותשובותיך לאנשים הבנתי שההצעות לחלק משכנתה במסלולים שהוצעו לי הן לא כ"כ טובות ויעילות!)
תודה רבה
אני צריכה לקחת משכנתה 166,000 ש"ח,ההצעה לדעתי הכי רלוונטית שקיבלתי היא:
166,000 ש"ח בריבית קבועה 4.6% צמודה למדד למשך 15 שנה החזר בקרן שווה. רק לידע -אנו לא מתכוונים לסלק כרגע או בשנים הקרובות ורצוננו להחזיר בערך 1500 ש"ח בחודש(זה ההחזר החודשי בהצעה זו).מה דעתך?
(אני אומרת הכי רלוונטית מכיוון שקיבלתי הצעות לפצל את המשכנתה להלוואת יורו, פריים -0.7 ל 20 שנה וכדומה ולפי הפורום ותשובותיך לאנשים הבנתי שההצעות לחלק משכנתה במסלולים שהוצעו לי הן לא כ"כ טובות ויעילות!)
תודה רבה
20-07-2006 15:43:00
רמי טוטאי
תשובה
20-07-2006 15:52:00
רמי טוטאי
תשובה
שלום לך ,
תשובות שנתתי לאחרים בפורום לא בהכרח מתאימות לכם .
כל לווה בבנק אינו זהה לחברו .
לכן ,יש לערוך פרופיל פיננסי ע"י יועץ מקצועי .
ככלל ,הלוואה בקרן שווה תמיד עדיפה מלוח שפיצר אם יש כמובן אפשרות לעמוד בתשלום החודשי .
תשובות שנתתי לאחרים בפורום לא בהכרח מתאימות לכם .
כל לווה בבנק אינו זהה לחברו .
לכן ,יש לערוך פרופיל פיננסי ע"י יועץ מקצועי .
ככלל ,הלוואה בקרן שווה תמיד עדיפה מלוח שפיצר אם יש כמובן אפשרות לעמוד בתשלום החודשי .
בברכה
רמי טוטאי יועץ פיננסי
054/4210455
20-07-2006 16:13:00
מרגנית גואטה
ממ לפני לקיחת משכנתה
היי רמי
בשאלתי הסתמכתי גם על תשובותיך בפורום וגם על תשובות ששאלתי בעבר וקיבלתי ממך את התשובה, הבנתי שקרן שווה עדיפה על לוח שפיצר אך האם באמת ההצעה של לקחת את כל ה 166,000 בריבית קבועה 4.6 ל 15 שנה היא אטרקטיבית או שעדיף לחלק (וכמו שאמרתי אין בכוונתי לסלק) אשמח אם תוכל לעזור לי
תודה
בשאלתי הסתמכתי גם על תשובותיך בפורום וגם על תשובות ששאלתי בעבר וקיבלתי ממך את התשובה, הבנתי שקרן שווה עדיפה על לוח שפיצר אך האם באמת ההצעה של לקחת את כל ה 166,000 בריבית קבועה 4.6 ל 15 שנה היא אטרקטיבית או שעדיף לחלק (וכמו שאמרתי אין בכוונתי לסלק) אשמח אם תוכל לעזור לי
תודה
20-07-2006 19:02:00
רמי טוטאי
תשובה
אם בוודאות אינך מתכוונת לסלק אזיי עדיפה האופציה של בנק איגוד (הלוואה לא צמודה בריבית קבועה ) ,אם את מתעקשת לקחת בבנק אחר אז עדיפות לקבועה צמודת מדד .
אם את מסלקת הלוואה זו במהלך התקופה לדעתי את בהפסד .
כל סיטואציה אחרת צריכה להבחן באמצעות פרופיל פיננסי .
אם את מסלקת הלוואה זו במהלך התקופה לדעתי את בהפסד .
כל סיטואציה אחרת צריכה להבחן באמצעות פרופיל פיננסי .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
20-07-2006 20:01:00
מרגנית גואטה
לגבי בנק איגוד
שלום רמי ותודה על העזרה והתגובה המהירה
אני לא מכירה את ההצעה של בנק איגוד,ומדוע היא כ"כ אטרקטיבית משאר הבנקים? והאם לא צמוד עדיף מצמוד בריבית קבועה ולמה? ומדוע ישנו הבדל בין לא צמוד בבנק איגוד ללא צמוד בבנק אחר ?
תודה על העזרה
אני לא מכירה את ההצעה של בנק איגוד,ומדוע היא כ"כ אטרקטיבית משאר הבנקים? והאם לא צמוד עדיף מצמוד בריבית קבועה ולמה? ומדוע ישנו הבדל בין לא צמוד בבנק איגוד ללא צמוד בבנק אחר ?
תודה על העזרה
23-07-2006 22:31:00
מרגנית גואטה
לגבי בנק איגוד -מחכה לתשובה!!
שלום רמי ותודה על העזרה והתגובה המהירה
אני לא מכירה את ההצעה של בנק איגוד,ומדוע היא כ"כ אטרקטיבית משאר הבנקים? והאם לא צמוד עדיף מצמוד בריבית קבועה ולמה? ומדוע ישנו הבדל בין לא צמוד בבנק איגוד ללא צמוד בבנק אחר ?
תודה על העזרה
אני לא מכירה את ההצעה של בנק איגוד,ומדוע היא כ"כ אטרקטיבית משאר הבנקים? והאם לא צמוד עדיף מצמוד בריבית קבועה ולמה? ומדוע ישנו הבדל בין לא צמוד בבנק איגוד ללא צמוד בבנק אחר ?
תודה על העזרה
23-07-2006 23:14:00
רמי טוטאי
תשובה
ההצעה של בנק איגוד עדיפה מצמוד מדד מכיוון שאין הצמדה על התשלומי קרן וריבית חודש בחודשו וכן האופציה לפירעון שונה מהאופציה של המדד (ניתן לבצע חיפוש בפורום דנו בכך רבות ) ,כל זאת בתנאי (וכאן הנקודה החשובה ) שהאנלציה השנתית לא תעבור בממוצע את ה 2.5% שנתי .
אך שזה נראה כיום במבט לעתיד נריאת עלייה באנפלציה ולכן מה עדיף צמוד מדד או ריבית קבועה לא צמודה ,אני נוטה יותר להלוואה הלא צמודה .
אך שזה נראה כיום במבט לעתיד נריאת עלייה באנפלציה ולכן מה עדיף צמוד מדד או ריבית קבועה לא צמודה ,אני נוטה יותר להלוואה הלא צמודה .
בברכה
רמי טוטאי יועץ פיננסי
054/4210455
24-07-2006 12:42:00
מרגנית גואטה
בנק איגוד
היי רמי
לפי תשובתך אתה אומר שהצעת בנק איגוד(לא צמוד) עדיפה כל עוד אין שינוי באינפלציה ז"א 2.5%
אך אתה כן צופה שינוי באינפלציה ועדיין בסוף התשובה אומר שעדיפה האופציה הלא צמודה למדד ז"א -הצעת בנק איגוד ,אני ממש מבולבלת,אשמח אם תוכל להסביר עצמך
לפי תשובתך אתה אומר שהצעת בנק איגוד(לא צמוד) עדיפה כל עוד אין שינוי באינפלציה ז"א 2.5%
אך אתה כן צופה שינוי באינפלציה ועדיין בסוף התשובה אומר שעדיפה האופציה הלא צמודה למדד ז"א -הצעת בנק איגוד ,אני ממש מבולבלת,אשמח אם תוכל להסביר עצמך
24-07-2006 12:49:00
מרגנית גואטה
שוב לגבי בנק איגוד
רמי
מדוע ההצעה של בנק איגוד – ריבית קבועה לא צמודה שונה מבנקים אחרים.? מדוע ישנו הבדל,האם לא אוכל למצוא הצעה כזו בבנק אחר?
מדוע ההצעה של בנק איגוד – ריבית קבועה לא צמודה שונה מבנקים אחרים.? מדוע ישנו הבדל,האם לא אוכל למצוא הצעה כזו בבנק אחר?
25-07-2006 13:19:00
רמי טוטאי
תשובה
בנק נוסף הוא בנק אדנים .
ההצעה של בנק איגוד לדעתי אטרקטיבית אם אין סילוק מוקדם לפני תום 5 שנים בהנחת אנפלציה של 2.7% .
הסיכוי שאנפלציה שנתית ממוצעת זאת תהיה במהלך השנים הקרובות .
ההצעה של בנק איגוד לדעתי אטרקטיבית אם אין סילוק מוקדם לפני תום 5 שנים בהנחת אנפלציה של 2.7% .
הסיכוי שאנפלציה שנתית ממוצעת זאת תהיה במהלך השנים הקרובות .
בברכה
רמי טוטאי יועץ פיננסי
054/4210455
26-07-2006 15:24:00
מרגנית גואטה
צעד אחרון לפני משכנתה
היי רמי ותודה רבה
אני מאוד נחושה בדעתי לקחת משכנתה בבנק שלי שהוא בנק לאומי,שם החלטתי לקחת את כל ה 166000 בריבית קבועה של 4.6 צמודה ל 15 שנה בהחזר קרן שווה,זאת החלטתי על סמך תשובותיך,שיקולי,וההחזר שהוא 1500 ש"ח שאני כן יכולה לעמוד בו,אני יודעת שהצעת את בנק איגוד אך אמרת שאם בכוונתי לקחת בבנק אחר אז עדיפה ריבית קבועה צמודה,נכון?
אז בסופו של דבר רציתי לשמוע דעתך הסופית ועוד שאלה קטנה: אם הריבית היא 4.6 והמדד הוא 2.5 ז"א שאשלם 7.1% בחודש ? או איך החישוב הולך? והאם עדיין מכיוון שלקחתי קרן שווה הסכום בכל חודש ירד??
תודה מרגנית
אני מאוד נחושה בדעתי לקחת משכנתה בבנק שלי שהוא בנק לאומי,שם החלטתי לקחת את כל ה 166000 בריבית קבועה של 4.6 צמודה ל 15 שנה בהחזר קרן שווה,זאת החלטתי על סמך תשובותיך,שיקולי,וההחזר שהוא 1500 ש"ח שאני כן יכולה לעמוד בו,אני יודעת שהצעת את בנק איגוד אך אמרת שאם בכוונתי לקחת בבנק אחר אז עדיפה ריבית קבועה צמודה,נכון?
אז בסופו של דבר רציתי לשמוע דעתך הסופית ועוד שאלה קטנה: אם הריבית היא 4.6 והמדד הוא 2.5 ז"א שאשלם 7.1% בחודש ? או איך החישוב הולך? והאם עדיין מכיוון שלקחתי קרן שווה הסכום בכל חודש ירד??
תודה מרגנית
28-07-2006 11:30:00
מרגנית גואטה
צעד אחרון לפני – מחכה לתשובה
היי רמי ותודה רבה
אני מאוד נחושה בדעתי לקחת משכנתה בבנק שלי שהוא בנק לאומי,שם החלטתי לקחת את כל ה 166000 בריבית קבועה של 4.6 צמודה ל 15 שנה בהחזר קרן שווה,זאת החלטתי על סמך תשובותיך,שיקולי,וההחזר שהוא 1500 ש"ח שאני כן יכולה לעמוד בו,אני יודעת שהצעת את בנק איגוד אך אמרת שאם בכוונתי לקחת בבנק אחר אז עדיפה ריבית קבועה צמודה,נכון?
אז בסופו של דבר רציתי לשמוע דעתך הסופית ועוד שאלה קטנה: אם הריבית היא 4.6 והמדד הוא 2.5 ז"א שאשלם 7.1% בחודש ? או איך החישוב הולך? והאם עדיין מכיוון שלקחתי קרן שווה הסכום בכל חודש ירד??
תודה מרגנית
אני מאוד נחושה בדעתי לקחת משכנתה בבנק שלי שהוא בנק לאומי,שם החלטתי לקחת את כל ה 166000 בריבית קבועה של 4.6 צמודה ל 15 שנה בהחזר קרן שווה,זאת החלטתי על סמך תשובותיך,שיקולי,וההחזר שהוא 1500 ש"ח שאני כן יכולה לעמוד בו,אני יודעת שהצעת את בנק איגוד אך אמרת שאם בכוונתי לקחת בבנק אחר אז עדיפה ריבית קבועה צמודה,נכון?
אז בסופו של דבר רציתי לשמוע דעתך הסופית ועוד שאלה קטנה: אם הריבית היא 4.6 והמדד הוא 2.5 ז"א שאשלם 7.1% בחודש ? או איך החישוב הולך? והאם עדיין מכיוון שלקחתי קרן שווה הסכום בכל חודש ירד??
תודה מרגנית
28-07-2006 23:55:00
רמי טוטאי
תשובה
אין באפשרותי לייעץ לך על גבי הפורום בוודאות מלאה שזה מה שמתאים לך .
יש לערוך פרופיל פיננסי לפני כן .
אך אם את מתעשקת לקחת ריבית קבועה בקרן שווה ,אז מה עוצר בעדך ?
אם זה נכון לקחת הלוואה זו בקרן שווה ? לא אוכל לענות עקב אי הכנת פרופיל פיננסי .
לגבי תחשיב הריבית ,בקרן שווה הקרן נאכלת יותר מהר מאשר בלוח שפיצר כך שעדיפות כמובן בקרן שווה אם יש יכולת לעמוד בתשלום חודשי .
קבלי כתבה בנושא .
יש לערוך פרופיל פיננסי לפני כן .
אך אם את מתעשקת לקחת ריבית קבועה בקרן שווה ,אז מה עוצר בעדך ?
אם זה נכון לקחת הלוואה זו בקרן שווה ? לא אוכל לענות עקב אי הכנת פרופיל פיננסי .
לגבי תחשיב הריבית ,בקרן שווה הקרן נאכלת יותר מהר מאשר בלוח שפיצר כך שעדיפות כמובן בקרן שווה אם יש יכולת לעמוד בתשלום חודשי .
קבלי כתבה בנושא .
29-07-2006 09:28:00
מרגנית גואטה
תודה רמי
