מדובר בבית משותף שבקומה העליונה יש שתי דירות אחד מהשכנים קנה את הגג מעל דירתו. (כ 110 מ") ויש לו 75% שהסכימו שיבנה. האם הוא חייב להקצות שטח שיישאר משותף? (גישה לדודים וכו´.) אם כך, מה גודל השטח הציבורי שאמור להישאר?
09-06-2014 14:53:00
זמי זילברמן
שאלות
קנה ממי- ממי שהגג בבעלותו לפי הטאבו או שקנה חלק מהגג שהוא רכוש משותף משאר הדיירים?
לבנייה צריך 75% כמו שכתבת והוא חייב להשאיר מקום לכל המתקנים ולאפשר גישה לגג לשאר השכנים וזה לפי הסכמה.
כל הפרוצדורה הזו מחויב שתגובה בהחלטות אסיפת דייירים וליווי עו"ד לכל המסמכים. מכירת גג משותף זו עיסקה לכל דבר חוץ מאישור האסיפה.
לבנייה צריך 75% כמו שכתבת והוא חייב להשאיר מקום לכל המתקנים ולאפשר גישה לגג לשאר השכנים וזה לפי הסכמה.
כל הפרוצדורה הזו מחויב שתגובה בהחלטות אסיפת דייירים וליווי עו"ד לכל המסמכים. מכירת גג משותף זו עיסקה לכל דבר חוץ מאישור האסיפה.
