בביתנו המשותף יש 4 דירות מושכרות. ברצוני לברר האם דיירים אלו צריכים לשלם עבור : מיכל התפשטות , צנרת ודוד מים שהוחלפו בחדר סולר. בנוסף תיקון מנעול בדלת כניסה.
12-06-2006 13:39:00
ארז גרינברג
בעלי הדירות צריכים לשלם
דיירים בשכירות (חודשית) צריכים לשלם הוצאות כגון נקיון, חשמל המערכות וכו.
בעלים צריכים לשאת באחזקה מונעת ושבר של תשתיות.
סתימות בתקופה הראשונה לכניסה נהוג שיבוא על חשבון בעל הדירה.
בעלים צריכים לשאת באחזקה מונעת ושבר של תשתיות.
סתימות בתקופה הראשונה לכניסה נהוג שיבוא על חשבון בעל הדירה.
שכירות ארוכת טווח, הנרשמת כזכות בטאבו/מינהל- על חשבון השוכר, שהינו כבעלים לעניין זה.
דיירים בדמי מפתח – חצי חצי בין הדייר ובעל הדירה.
