באיזה רוב של בעלי הדירות יש למנות מורשה חתימה לבית המשותף? האם זה מחייב אסיפת דייריים?
11-11-2013 15:05:00
זמי זילברמן
לא כל כך ברור
למה צריך הבית "מורשה חתימה"?
האם כונתך מישהו שייצג את כל הדייירים? ייצג לפני מי? לצורך מה?
האם כונתך מישהו שייצג את כל הדייירים? ייצג לפני מי? לצורך מה?
