שלום רב,
הנני אחד מדיירי בניין בו גרים 32 משפחות. משלם מס ועד באופן שוטף לראש הועד בבניין.
לפני מספר חודשים נדהמתי לראות שישנה צריכת מים משותפת. זה התחיל עם קוב אחד וכיום זה עומד על 4 קובים. כלומר מדובר ב 128 קוב מים נוספים מעבר לצריכתם של כל הדיירים.
השאלה היא, האם ועד הבית אחראי לבדיקת את תקינות מערכת המים בבניין?
תודה
הנני אחד מדיירי בניין בו גרים 32 משפחות. משלם מס ועד באופן שוטף לראש הועד בבניין.
לפני מספר חודשים נדהמתי לראות שישנה צריכת מים משותפת. זה התחיל עם קוב אחד וכיום זה עומד על 4 קובים. כלומר מדובר ב 128 קוב מים נוספים מעבר לצריכתם של כל הדיירים.
השאלה היא, האם ועד הבית אחראי לבדיקת את תקינות מערכת המים בבניין?
תודה
09-04-2014 17:49:00
זמי זילברמן
בהחלט
אולי זו נזילה מהצינור הראשי או שהתחלתם לטפח גינה אינטנסיבית
19-04-2014 10:38:00
אבן גבריאל
הבדיקה פשוטה
הבדיקה הראשונית היא פשוטה ביותר.
יש לסגור את כל השיברים הדירתיים , נמצאים אחרי מד המים הדירתי ושל הרכוש המשותף, בבת אחת.
אם מד המים ממשיך לעבוד זה סימן שיש נזילה בצנרת.
אז תוכלו לשכור משהו שיחפש מה קורה.
תעשה את לבד תוך מתן התראה מוקדמת לדיירים. לפי נסיון וועדי הבית ברוב המקרים עצלנים מידי.
מקווה שעזרתי.
יש לסגור את כל השיברים הדירתיים , נמצאים אחרי מד המים הדירתי ושל הרכוש המשותף, בבת אחת.
אם מד המים ממשיך לעבוד זה סימן שיש נזילה בצנרת.
אז תוכלו לשכור משהו שיחפש מה קורה.
תעשה את לבד תוך מתן התראה מוקדמת לדיירים. לפי נסיון וועדי הבית ברוב המקרים עצלנים מידי.
מקווה שעזרתי.
