שלום רמי
לפני כ 4 שנים לקחתי משכנתא של כ400,000 ש"ח ל 20 שנה בריבית קבועה של 6.5 אחוז. לפני כשנתיים מחזרנו למשכנתא בריבית של 5 אחוז (והקטנו את הסכוב 100000).
כיום נותר סכום של כ 300,000 ש"ח ל 17 שנים בערך).
לפני כ 4 שנים לקחתי משכנתא של כ400,000 ש"ח ל 20 שנה בריבית קבועה של 6.5 אחוז. לפני כשנתיים מחזרנו למשכנתא בריבית של 5 אחוז (והקטנו את הסכוב 100000).
כיום נותר סכום של כ 300,000 ש"ח ל 17 שנים בערך).
השאלה:
האם כדאי לנסות למחזר שוב (שוב תוך כדי הקטנת הסכום)?
(מהי הריבית המקסימלית, עבורה כדאי למחזר?)
04-09-2005 13:50:00
רמי טוטאי
תגובה
מה הם התשלומים החודשיים ועמלת הפירעון המוקדם .
ניתן לברר זאת במוקד של הבנק ,טלפונית אם אינך יודע .
ניתן לברר זאת במוקד של הבנק ,טלפונית אם אינך יודע .
