יש לי הלוואה שנילקחה לפני כשנתיים ע"ס 270000 בריבית קבועה של 4.8 צמודת מדד ל 15 שנה ,יתרת ההלואה עומדת על 260,000
יהיה יש באפשרותי להחזיר 80.000 ש"ח בעוד מס` חודשים ( יוני).
כמו כן אני יכול לקצר את תקופת המשכנת ל 6-8 שנים.
בהנחה שלא צפוי קבלת כסף נוסף
שאלותי הן:
1.האם להמתין עם מיחזור ההלוואה עד יוני .
2.את יתרת הסכום האם לקחת בריבית קבועה ,משתנה ,פריים ???
קיבלתי שתי הצעות ,
א.4.25 ריבית קבועה (צמודת מדד)
ב.P-0.6 .
להלן ההוצאות הצפויות בגין מיחזור
סילוק מוקדם 2700
פתיחת תיק 500
ניוטריון 300
(מקווה שזהו!)
09-02-2006 09:47:00
יוסי זיסו
רמי, תודה על תגובתך!!!
09-02-2006 10:52:00
רמי טוטאי
תגובה
1.אם תוכל לקבל מהבנק המסחרי או מכל גוף השקעות אחר ,ריבית גבוהה יותר מ 4.8% בכל אפיק השקעה שהוא אזיי מומלץ לא לסלק ,ההפך סלק מיידית .
2.לא אוכל להמליץ על סוג הלוואה בתשובתי אך אומר כי ריבית של 4.25% אטרקטבית מאד .
בהצלחה.
2.לא אוכל להמליץ על סוג הלוואה בתשובתי אך אומר כי ריבית של 4.25% אטרקטבית מאד .
בהצלחה.
09-02-2006 11:13:00
יוסי זיסו
תודות.
