בבניין אצלנו דיירים מאחסנים חפצים אישיים בחדרי מדרגות וזה אסון במקרה של שריפה וצרוך לפינוי חירום.
אני מחפשת בדחיפות את החוק שאוכל להסתמך עליו בפינוי של כל החפצים האישיים במהירות האפשרית.
אנא עזרתכם!
תודה
רינת
אני מחפשת בדחיפות את החוק שאוכל להסתמך עליו בפינוי של כל החפצים האישיים במהירות האפשרית.
אנא עזרתכם!
תודה
רינת
26-07-2013 17:19:00
יוד דלת
ראי סע´ 30,31 לחוק המקרקעין.
