שלום רב
יש לי משכנתת זכאות בסך 82000 ש"ח בריבית של 4% לתקופה של 18 שנה.
האם כדאי לי למחזר אותה ? איזו ריבית אוכל לקבל היום על סכום זה ?
בתודה
שלמה
30-08-2005 02:33:00
רמי טוטאי
לא לגעת
ריבית זה לא תוכל להשיג לתקופה הנדונה ,כיום .
בהצלחה.
בהצלחה.
30-08-2005 12:13:00
שלמה כהן
רוב תודות על התשובה המהירה.
01-09-2005 00:38:00
רמי טוטאי
בהצלחה
