מהי משכנתא לפי מסלול קרן שווה?
הבנתי שזו הלוואה שסכום ההחזר החודשי יורד מהקרן-שאלתי היא באיזה ריבית מקבלים הלוואה כזו,והאם היא
מומלצת?לי יש משכנתא חלק קבועה וחלק משתנה שבה יורד הסכום מהקרן האם זה אותו הדבר?
הבנתי שזו הלוואה שסכום ההחזר החודשי יורד מהקרן-שאלתי היא באיזה ריבית מקבלים הלוואה כזו,והאם היא
מומלצת?לי יש משכנתא חלק קבועה וחלק משתנה שבה יורד הסכום מהקרן האם זה אותו הדבר?
06-02-2006 17:15:00
רמי טוטאי
תגובה
התשלום החודשי מורכב מתשלום על חשבון קרן וריבית ,בקרן שווה ,התשלום ע"ח הריבית משולם באותו הסכום לאורך כל התקופה (משמע הקרן שווה בכל תשלום ),צמוד מדד או דולר או כל מטבע אחר וזאת להבדיל משפיצר ,ששיטת החישוב בו שונה .
תוכל לעיין חיפוש הקלד ערך לוח שפיצר ותקבל מידע .
תוכל לעיין חיפוש הקלד ערך לוח שפיצר ותקבל מידע .
06-02-2006 17:41:00
סימה כהן
מהי ההלוואה המועדפת?
בהמשך לשאלתי אשמח אם תוכל לייעץ לי באם המסלול שבחרתי הינו מסלול עדיף על פני מסלול קרן שווה
הלוואה 1: 97000 ש"ח(זכאות) ל-20 שנה בריבית 4%
הלוואה 2: 100000 ש"ח משתנה פריים-0.6 ל-23 שנה
הלוואה 3: 265000 ש"ח קבועה ל-18 שנה בריבית 4.9%
האם כדאי למחזר,תודה על העזרה.
סימה.
הלוואה 1: 97000 ש"ח(זכאות) ל-20 שנה בריבית 4%
הלוואה 2: 100000 ש"ח משתנה פריים-0.6 ל-23 שנה
הלוואה 3: 265000 ש"ח קבועה ל-18 שנה בריבית 4.9%
האם כדאי למחזר,תודה על העזרה.
סימה.
06-02-2006 18:01:00
רמי טוטאי
תגובה
מדוע פריים לתקופה כזו ארוכה ,יש כוונה לסלק ? מה לגבי
המיחזור ? אך אוכל לדעת אם אין לי פרטים .
המיחזור ? אך אוכל לדעת אם אין לי פרטים .
07-02-2006 13:31:00
סימה כהן
תגובה
פריים לתקופה כזו ארוכה מאחר והסכום הסופי מגיע ל-3200 ש"ח ולא רצינו להעמיס על עצמנו הוצאה גדולה יותר,זה גם
מה שהמליצו לנו בבנק, לגבי תוכנית להחזיר את ההלוואה אכן
כן באפריל 2008 מתוכננת להשתחרר לי קרן השתלמות בסביבות 75000 ש"ח אז אני רוצה לסלק.
לגבי מיחזור אין לי שום פרטים לא בדקתי, אבל הערכה
מיחזור לפי קרן שווה ל-20 שנה סכום של 45000 ש"ח
בריבית 4.8% (האם הלוואה כזו צמודה למדד) אין לי מושג אשמח לקבל פרטים.
תודה
מה שהמליצו לנו בבנק, לגבי תוכנית להחזיר את ההלוואה אכן
כן באפריל 2008 מתוכננת להשתחרר לי קרן השתלמות בסביבות 75000 ש"ח אז אני רוצה לסלק.
לגבי מיחזור אין לי שום פרטים לא בדקתי, אבל הערכה
מיחזור לפי קרן שווה ל-20 שנה סכום של 45000 ש"ח
בריבית 4.8% (האם הלוואה כזו צמודה למדד) אין לי מושג אשמח לקבל פרטים.
תודה
