מחויבות לאיכות השירות

מחויבות לאיכות השירות
 "איכות זו לא מילה גסה"/….
תנאי השוק בארץ ובעולם, פותחים כיום בפני לקוחות היצע רחב של מוצרים ושירותים בכל ענף. תנאים אלו יצרו מגמה של עליה מתמדת בציפיות הלקוחות לקבלת שירות, שאינו רק מספק, אלא משביע רצון ואף מעבר לכך.

הביקורת המתמדת על רמת שירות נמוכה , וההכרה שיש לצמצם את הפער בין מה
שרואים בחו"ל השירות בארץ, הניעה את יצחק ידין לפעול לקידום והטמעת השירות האיכותי בישראל..למטרה זו הקים יצחק ידין בשנת 2003 את פרופיל – המרכז לקידום איכות השרות בישראל ובמסגרתה ייסד את אמנת השירות של ישראל..

מטרת אמנת השירות לפעול למען קידום המסחר ההוגן בישראל ובכך לשרת הן את ציבור הצרכנים והן את בעלי העסקים. אלה, גם אלה, יוצאים נשכרים; הצרכנים נחשפים לעסקים בעלי מודעות צרכנית מחייבת ומוצהרת והעסקים זוכים לבידול משמעותי בקרב לקוחותיהם ולקידום מכירותיהם.

"עסקים רבים בישראל הגיעו להכרה כי על מנת להצליח בשוק תחרותי הם מחויבים להעניק שירות איכותי ומקצועי, לספק מגוון שירותים במחיר תחרותי לשביעות רצון הלקוח , לשמור על מסחר הוגן ואמינות, תוך שימת דגש על איכות המוצר והשירות שיסופק על מנת לשמר את הלקוח ולספק לו חוויה שתיזכר לטוב", מסביר יצחק ידין,
נקודת המוצא להבנת איכות השירות ללקוח מקורה בהכרה , שאיכות השירות נמדדת מנקודת מבטו של הצרכן בלבד. איכות השירות בעיני הלקוח היא הפער שבין ציפיותיו המוקדמות מהשירות לבין השירות שהוא קיבל, כפי שהוא תופס אותו, מוסיף ידין. הלקוח, לפני קבלת שירות, בונה רמת ציפיות כלפי התהליך הצפוי לו. רמת ציפיות זו מושפעת מתקשורת שיווקית, מתקשורת מפה לאוזן ומניסיון עצמי. כאשר השירות נופל מציפיות הצרכן, הוא יחוש אכזבה וחוסר שביעות רצון.

חברות ועסקים החברים ב"אמנת השירות בישראל" מתחייבים לציבור הצרכנים ובפני נציגי "פרופיל", למלא את חלקם באמנת מצוינות, איכות והגינות השירות לקידום מסחר הוגן, כיבוד הלקוח גם אחרי מתן השירות ומחויבות לאיכות המוצר, וכתמורה הם זכאים לתעודת יוקרה המהווה אסמכתא לחברות ב"אמנה", לסמל לשימוש גרפי על ניירת ופרסומים, וכן פרסום בפורטל האינטרנט asakim.co.il
"הצורך של הצרכן במידע שיווקי, הנמצא באתר זה המייחד מקום – רק לעסקים המחויבים לאמנה, מקל בתהליך קבלת ההחלטות להעדיף שירות מעסקים אמינים ומומלצים , הופך בעולם התחרותי לחיוני ביותר", מציין ידין.

"אנו רואים באמנה זו תרומה לשמירה על איכות ורמת השרות ללקוחות, מוסיף ידין, טיפוח יחסי לקוח וספק שירות, בניית מערכת יחסי אמון בין הלקוח לספק השירות ועמידה בציפיות הלקוחות. שירות טוב המבטיח מערכת יחסים ארוכת טווח בין החברה ללקוח, טיפול משביע רצון בתלונות הלקוחות, נאמנות הלקוח לטווח ארוך, אספקת מוצרים ושירות באיכות מעולה באופן עקבי".
"אין המדובר בתחרות או בחירת בית עסק נבחר אלא במתן הזדמנות פרסומית לעסקים המתחייבים למלא את חלקם באמנת מצוינות והגינות השירות".

קישור לאתר האמנה:
www.asakim.co.il

שירות אישי לוועדי בתים - איתור בעלי מקצוע

המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות.
מלא את הטופס או לחץ לשליחת הודעת ווצאפ 

    דיונים נוספים:

    האם למישהו יש הסבר מדוע כשמתקשרים למח מכירות כמעט בכל חברה שהיא המענה הוא מהיר. כאשר מתקשרים לשירות לקוחות זמן ההמתנה הוא ארוך כאורך הגלות....

    דרושים 17 נשים ו-11 גברים לירידה במשקל- 15 ק"ג ומעלה תוך 90 יום. באישור משרד הבריאות, 100% טבעי. יוני 054-2123244

    ...

    רציתי לדווח, רכשתי לא מזמן טלפון אלחוטי משוכלל של פנסוניק. לאחר שבועיים הטלפון נכבה אחרי 15 דקות שיחה. יש לציין כי הסוללה נטענה על פי...

    נקים מהפכה פרולטרית! בטור אחד נצא אל הקרב. רוח השינויים, על משבה, קדימה תִשְאָנוּ; באש ההתחדשות, סדרי הֶעבר יִשַרָף. בלהט מלחמת המעמדות, יכה הסער; את...

    "חלומות" MLM שיחליף את הקניה הרגילה בסופרמרקט ויאפשר לנו לשלם בתוי קניה מוזלים עד 100% כל הפרטים באתר : http://planet.nana.co.il/yar-halomot/index.htm תוכנית מדהימה ! ! !...

    מאז שחברת הגז החליפה את המונים התחלתי לקבל חשבונות מוגזמים.לא יחסתי את זה להחלפת המונים וכשפניתי לחברה הם בדקו וטענו שהכל תקין. בימים אלו לאחר...

    מקרה הפוך – נסיעת חלום שהפכה להיות חלום בלהות במקרה שלנו החלטנו להפתיע את ילדינו ולקחתם לטיול בצרפת. התקשרנו לוואלה טורס וביקשנו מהסוכן ששמו שלומי...

    שלום לך, שמי ירון ואני פועל להרחבת מועדון הצרכנים "חלומות מגשימים ביחד בע"מ" שמאפשר לכל משפחה להרוויח כסף מקניות- לצרוך את מוצרי משק הבית בלי...

    הסיפור שלי די עצוב… לפני שנה וחצי, ב15.6.03 יצרה עמי קשר נציגה בשם לאה קויטל, ממועדון לקוחות טוטו זהב. הציעה לי "עסקה" – אני משלמת...

    לצערנו הזמנו זר דרככם עלות הזר 117 ש"ח הגיע זר שלא שווה יותר מעשרים שלושים ש"ח אנחנו נעביר את המסר לכל חברינו וידידנו שלא ירכשו...

    שירות אישי לוועדי בתים!
    איתור בעלי מקצוע

    המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או לחץ לשליחת הודעת ווצאפ

    המוקד לדייר של פורטל בית משותף דואג שבעלי מקצוע הוגנים ומקצועיים יתנו לך שירות. מלא את הטופס או לחץ לשליחת הודעת ווצאפ:

      ועד בית, קבל במתנה את המדריך המלא לניהול ועד בית אשר יהפוך את ניהול הבית המשותף לחוויה מהנה ופשוטה ויחסוך לך זמן רב ועלויות בתחזוקת הבניין!

      ועד בית, קבל במתנה את המדריך המלא לשיפוץ בניינים אשר יחסוך לך אלפי שקלים בשיפוץ בניין המגורים!

      קטגוריות עסקים

      אדריכלות
      איטום גגות
      אינטרקום
      אינסטלציה
      ארונות מתכת
      בדק בית
      ביטוח ועד בית
      בישום בניין
      גביית ועד בית
      גגות סולאריים לייצור חשמל
      גז
      גינון ועיצוב גינות
      גנרטורים
      דלתות כניסה לבניין
      דפיברילטור
      הדברה
      הנדימן
      הרחקת יונים
      התחדשות עירונית
      חברות ניהול בתים משותפים
      חברות ניקיון בתים משותפים
      חיטוי מאגרי מים
      חשמל
      כיבוי אש
      מיגון תא מעלית
      מימון תביעות משפטיות
      מכולות אוטומטיות
      מנעולן
      מעליות
      מערכות Wi-Fi
      מערכות אזעקה / מצלמות
      מערכות סולאריות
      משאבות מים
      סימוני חניות
      עורכי דין / נוטוריונים
      עיצוב לובי וחדר מדרגות
      עמדות טעינה חשמליות
      פוליש
      פיקוח ובניה
      צביעת חדרי מדרגות
      קבלני שיפוצים לבתים משותפים
      קונסטרוקטור
      שיפוץ מבנים
      שיפוצים בסנפלינג
      שערים ומחסומים
      תיבות דואר

      וועדי בתים ודיירים

      הצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק הגדולה בישראל הנותנת מענה לבעיות הדיור בבית המשותף!!!

      להצטרפות לחצו על התמונה או על הכפתור ושלחו בקשת הצטרפות בדף הקבוצה

      דילוג לתוכן