במשך כחצי שנה, פמי פרימיום שלחו 10 אינסטלטורים בכדי לאתר נזילה שהופיע כרטיבות על הצינור המשותף של ועד הבית בקומות 6-9. כל הבדיקות בוצעו בקומה הלא נכונה.
בחלק מהבדיקות "אותרה הנזילה" – נזילה שיצר האינסטלטור במהלך הבדיקה או היה לו נדמה שזו הנזילה.
אבל, היגיעו אינסטלטורים שביקשו לתאם בדיקה בקומה אחרת ומשום מה זה לא בוצע.
בחלק מהבדיקות "אותרה הנזילה" – נזילה שיצר האינסטלטור במהלך הבדיקה או היה לו נדמה שזו הנזילה.
אבל, היגיעו אינסטלטורים שביקשו לתאם בדיקה בקומה אחרת ומשום מה זה לא בוצע.
לאחר שנועשו הדיירים, הם שכרו אינסטלטור באופן פרטי בניגוד לדעתו של ועד הבית שסירב לממן זאת.
האינסטלטור בדק ושלל את קיום הנזילה בקומה שבה בוצעו כל הבדיקות וביקש לערוך את הבדיקה קומה למטה.
בגלל שמדובר באינסטלטור פרטי ולא בחברת ביטוח, סירבו בעלי הדירה לאפשר את העבודה בדירתם, ועל כן הדיירים נאלצו גם להוצאת "צו עשה" ע"מ לאפשר את עבודתו.
האינסטלטור הצליח לאתר את הנזילה בקומה הזו מצינור ועד הבית.
שמאי של פמי פרימיום אימת את עבודת האיתור אך חייב את ביצוע התיקון ע"י אינסטלטור של החברה.
לאור הניסיון המר עם פמי פרימיום, הדיירים ובעלי הדירה דורשים את מימון עבודת האינסטלטור + ביצוע תיקון על ידו.
05-04-2013 13:15:00
עמיר בר עוז
נזקי צנרת
פמי פרימיום אינו מוכרת כתב שירות ישירות מול לקוחות (ועד בית / דיירים)
אני מניח שרכשת כיסוי דרך חברת ביטוח ואני מציע לערב את הסוכן המטפל.
לפי תאור העניינים יש מקום לקבל החזר על האיתור.
לגבי ביצוע התיקון זה כבר יבוצע ע"י שרבר של החברה לפי תנאי הפוליסה.
תברר עם הסוכן האם יכול לשנות לשרבר פרטי לפנים משורת הדין בעקבות הסיטואציה שנוצרה.
בכל מקרה מציע שתערבו את הסוכן והחברה כדי לפתור הענין לשביעות רצונכם ולא הייתי מתנהל מול ספק נזקי הצנרת לבד.
אני מניח שרכשת כיסוי דרך חברת ביטוח ואני מציע לערב את הסוכן המטפל.
לפי תאור העניינים יש מקום לקבל החזר על האיתור.
לגבי ביצוע התיקון זה כבר יבוצע ע"י שרבר של החברה לפי תנאי הפוליסה.
תברר עם הסוכן האם יכול לשנות לשרבר פרטי לפנים משורת הדין בעקבות הסיטואציה שנוצרה.
בכל מקרה מציע שתערבו את הסוכן והחברה כדי לפתור הענין לשביעות רצונכם ולא הייתי מתנהל מול ספק נזקי הצנרת לבד.