שלום, אנו בניין בן 90 דירות. יש לנו מועדון דיירים והיינו רוצים לדעת האם קיים נוהל הפעלה למועדון דיירים?
08-01-2011 17:07:00
צוות הפורום
מועדון דיירים
חסר לי קצת מה זה בדיוק "מועדון דיירים"?
אני מכיר מספר בנינים שיש בהם חדר כושר לדוגמה. שם הם קבעו נוהל פנימי מי רשאי לפעול במקום, מהם שעות הפעילות, האם מותר להביא אורחים, כמה ומתי, ומה זכות הקדימה על מכשירי הכושר השונים, מי משלם את עלות החשמל והמיזוג, האם כל הדיירים או רק אלה הצורכים את שירותי חדר הכושר ועוד….
אני מכיר מספר בנינים שיש בהם חדר כושר לדוגמה. שם הם קבעו נוהל פנימי מי רשאי לפעול במקום, מהם שעות הפעילות, האם מותר להביא אורחים, כמה ומתי, ומה זכות הקדימה על מכשירי הכושר השונים, מי משלם את עלות החשמל והמיזוג, האם כל הדיירים או רק אלה הצורכים את שירותי חדר הכושר ועוד….
28-03-2011 17:38:00
אירית גזית
מועדון דיירים
אכן גם אנו מחפשים תקנון למשהו כזה – חלל משותף המשמש לאסיפות דיירים ומושאל לדיירים למסיבות יום הולדת לילדים וכדומה. אנו מעוניינים לגבש תקנון לגבי כללי השאלת החלל, כללי התנהגות בו, מה מותר מה אסור, שעות וכול ומחפשים ייעוץ ממי שהתנסה ודוגמא
28-03-2011 22:55:00
צוות הפורום
לא צריכה להיות בעיה
אין לנו משהו מוכן בנמצא, אך אתם יכולים בהחלט לייצר משהו משלכם. הפעילו קצת את הדימיון ועשו סימולציה לאירועים שונים. הגבילו את מספר המשתתפים. חובה להחזיר את המקום בדיוק כפי שקיבלו אותו. תקבעו מחיר לשכירות האולם דוגמה: אירוע עד 4 שעות = XX ש"ח מעבר לכך כל שעה נוספת… אירוע יבוצע עד השעה 23:00 (או כל שעה אחרת שתקבעו). האם אתם מאשרים גם לאנשים מבניינים סמוכים, אם כן אולי מחיר שונה….. חובה לאסוף את כל הליכלוך והמזון בשקיות סגורות ולפנות לפח האשפה מיד עם סיום האירוע. ועוד ועוד נהלים כפרי דמיונכם. ככל שתסגרו את כל האופציות – כך יהיה לכם יותר שקט. הכי חשוב, תשלום לפני האירוע או לפחות מקדמה.
28-03-2011 23:15:00
אירית גזית
עוד ועוד
זו בדיוק השאלה. חשבנו להסתמך על ניסיון של אחרים בבואנו לצפות מצבים ובעיות. מישהו? אגב, לא מדובר בתשלום עבור השימוש.