ראשית תודה לתשובתך/כם.
בנוסף, השאלה הנשאלת מה ניתן לעשות כדי לחייב את כל הדיירים לשלם את תשלומי החזקה ללא יוצא מן הכלל? ומה ניתן לעשות שכל חברי הועד כולל היו"ר יחזירו את חובם לקופת הבית מיום החלטתם על אי השתתפותם בתשלומים השוטפים?
לתשובתכם המלומדת אודה.
בנוסף, השאלה הנשאלת מה ניתן לעשות כדי לחייב את כל הדיירים לשלם את תשלומי החזקה ללא יוצא מן הכלל? ומה ניתן לעשות שכל חברי הועד כולל היו"ר יחזירו את חובם לקופת הבית מיום החלטתם על אי השתתפותם בתשלומים השוטפים?
לתשובתכם המלומדת אודה.
21-06-2011 11:26:00
נחמיה פלוטקין
מה ניתן לעשות כדי שתשרשרו את שאלותיכם????
ולא תשאירו פה הודעות שתלושות מהשאלה המקורית וכן תטריחו את העונים לחפש מה שאלת קודם.
ולשאלתך:
תחילה תפנה בכתב, במכתב רשום!, לוועד, בדרישות הנ"ל. דהיינו, לדאוג לכך שכולם ישלמו כולל חברי הוועד וכן תשלום חובות העבר של המיסים החודשיים שלא שולמו. תבהיר במכתב שפעולה זו מנוגדת לחוק.
במידה ולא יענו לדרישתך, תודיע להם [שוב ברשום!] שבכוונתך לתבוע אותם בפני המפקח על המקרקעין והם גם יצטרכו לשלם בנוסף גם הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד.
והיה ולא נענו, תבע אותם בפני המפקח על המקרקעין באזור מגורכם.
שמור את כל הפניות והתכתובות כדי שישמשו ראיות במשפט [אם יהיה].
תקפיד להיות ענייני ומדוייק בדרישות שלך ואך תיסחף לויכוחים איתם. זה החוק!, זו הדרישה! וזהו. תעשו כפי שצריך, הכל בסדר. לא תעשו; תיתבעו!
