שלום.
אנו גרים בבנין בן 20 דירות. הבניין קיים די הרבה זמן וכך גם הוועד המכהן.
עקב מספר בעיות ביקשתי מיו"ר הוועד לקבל תדפיס הכנסות/הוצאות של הכספים הנאספים על ידו, אך הוא מסרב, בנוסף הוא טוען כי במספר מקרים הוא לא עובד עם קבלות.
עד היום מאז שנכנסתי לגור בבניין (כשנתיים) לא הוצג אף תדפיס.
אנו גרים בבנין בן 20 דירות. הבניין קיים די הרבה זמן וכך גם הוועד המכהן.
עקב מספר בעיות ביקשתי מיו"ר הוועד לקבל תדפיס הכנסות/הוצאות של הכספים הנאספים על ידו, אך הוא מסרב, בנוסף הוא טוען כי במספר מקרים הוא לא עובד עם קבלות.
עד היום מאז שנכנסתי לגור בבניין (כשנתיים) לא הוצג אף תדפיס.
השאלה היא כיצד ניתן לכפות עליו להציג את מצב החשבון, והאם אנו יכולים להציב לו תנאי זה כנגד תשלום של מיסי וועד?
19-08-2004 00:46:00
צוות הפורום
בהירות ושקיפות
הנציגות מנהלת כספי ציבור, מחובתה לתת קבלות בגין כל תשלום ולדווח לדיירים לפחות אחת לשנה במועד אסיפת הדיירים את פירוט ההכנסות וההוצאות של הבית (גם אם לא נמסרו קבלות למספר קבלנים). מומלץ לדווח לדיירים יותר מפעם בשנה אך לפחות אחת לשנה.
אתה בהחלט יכול לדרוש מידע לאן וכיצד הולך הכסף, צרף אליך דיירים נוספים
אתה בהחלט יכול לדרוש מידע לאן וכיצד הולך הכסף, צרף אליך דיירים נוספים