רמי שלום רב,
יש לי אפשרות לקחת 250K בריבית קבועה ל-10 שנים ב3.4 או לחלק חצי ב3.4 וחצי בפריים-1 אין לי צפי להכנסות פתאומיות. מה נראה לך עדיף?
תודה.
יש לי אפשרות לקחת 250K בריבית קבועה ל-10 שנים ב3.4 או לחלק חצי ב3.4 וחצי בפריים-1 אין לי צפי להכנסות פתאומיות. מה נראה לך עדיף?
תודה.
25-12-2005 15:13:00
דוד טאוב
באיזה בנק זה?
25-12-2005 20:52:00
רמי טוטאי
תגובה
ההצעה הראשונית טובה יותר עבורך בלבד .
בהצלחה.
בהצלחה.
